آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

آیا دوج کوین به ماه می‌رود؟

گفته می‌شود که هیچ یک از دوازده نفری که به سطح ماه رسیدند ارزی را با خود حمل نکرده بودند ولی دوج کوین ممکن است اولین ارز دیجیتالی باشد که با یکی از سفینه های اسپیس ایکس که مالک آن ایلان ماسک است به ماه برسید.
این شرکت هوافضایی امروز فضاپیمای Starship SN10 را از محل تأسیسات شرکت اسپیس ایکس در ایالات تگزارس به فضا بفرستد.گفته می‌شود که نسخه نهایی این فضاپیما پس از سوخت گیری مجدد در مدار زمین به ماه برسد اما SN10 قرار بود امروز به طور آزمایشی در جو باقی بماند.
اگر چه موتور های این سفینه در ساعت ۸:۱۵ دقیقه به وقت جهانی و ۱۱:۴۵ دقیقه به وقت ایران مقداری مشتعل شدند ولی این سفینه پس از اعلام لانچ توسط مدیران تسلا، نتوانست بلند شود و سطح را ترک کند. پرتاب موفقیت آمیز گام بعدی برای استارشیپ است که سرانجام از این سفینه برای حمل بار و در
نهایت مردم به سطح ماه مورد استفاده قرار گیرد.
اگرچه شاید به شوخی، ماسک بارها و بارها در توییتر تلویحاً گفته که دوج کوین اولین ارز دیجیتال تاریخ است که به ماه می‌رود مگر اینکه فضانوردان قصد داشته باشند پول نقد با خود به سطح ماه ببرند. مدیرعامل اسپیس ایکس ممکن است به تنهایی مسئول افزایش قیمت این توکن را برعهده داشته باشد زیرا در سی روز گذشته این ارز دیجیتال بیش از ۶۰ درصد بخاطر وی افزایش قیمت داشته و در زمان  نوشتن این مقاله با قیمت ۰.۰۵۰۸ دلار معامله می‌شود.
تا به امروز فقط دوازده نفر روی ماه قدم زده اند که تمام فضانوردان ناسا در دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی به ماه رفتند ولی گفته می‌شود که هیچکدام از آنها به هیچ وجه ارزی را با خود حمل نکرده اند.
استارشیپ علاوه بر حضور در اسپیس ایکس در  برنامه Artemis ناسا نیز حضور دارد و هدف آن فرستادن مردم به ماه تا سال ۲۰۲۴ است، این فضاپیما قرار است افراد ثروتمندی که می‌توانند هزینه های سفر اسپیس ایکس را پرداخت کنند را به
ماه ببرد. میلیاردر ژاپنی یوساکو مازاوا پیش از این ۹ صندلی این وسیله نقلیه را خریداری کرده و قصد دارد هشت صندلی خالی را به اعضای خدمه احتمالی اهدا کند.
منبع: cointelegraph

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده