آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

به روز رسانی صرافی SushiSwap

صرافی های غیرمتمرکز برتر به دنبال جایگزینی برای اتریوم بخاطر هزینه بالای کارمزد یا گس آن هستند و سوشی سواپ در نظر دارد تا پلتفرم خود را به به پنج شبکه دیگر منتقل کند.
پروتکل های اصلی دیفای در حال توسعه یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز چند زنجیره ای هستند و سوشی سواپ قرارداد های خود را در پنج شبکه مستقر کرده و بر روی پورت های Moonbeam و پولکادات،  Balancerنصب شده است.
در تاریخ ۳ مارچ جوزف دیلانگ مدیر ارشد فناوری صرافی دیجیتال سوشی سواپ اعلام کرد که این صرافی قرارداد هایی را بر روی xDai، Moonbeam، Binance Smart Chain، Polygon ( که به تازگی نام آن از Matic تغییر یافته) و Fantom تنظیم کرده است. دیلانگ خاطرنشان کرد که سوشی سواپ در حال برنامه ریزی برای قرارداد های بعدی در آینده است و  اگر خوش بین باشیم، یک پورت سولانا نیز در دست بررسی است.
در حالی که این مدیر ارشد اظهار داشت کاربران می‌توانند انتظار تجربه نسبتاً کاملی از Fantom و Binance را داشته باشند زیرا هر دو شبکه پشتیبانی نسبتاً کاملی از لیست رمزارز ها دارند. سه شبکه دیگر به مقداری کار بر روی شبکه های خود قبل از اینکه تجربه کاربری کاملی از سوشی در دسترس باشد نیاز دارند.
در حالی که راه حل های مقیاس گذاری اتریوم ۲.۰ هنوز در دست توسعه است، دیلانگ به روند گسترده صنعت بریج و استقرار چند زنجیره ای به عنوان یک راه حل موقت اشاره کرد.
” توسعه این استقرار ها نسبتاً ساده است، صنعت در حال حاضر به سمت بریج و استقرار چند زنجیره ای به عنوان گام میانی قبل از L2 برای کاهش هزینه های بالای گس متمایل شده است.”
طبق داده های Dune Analytics در حال حاضر سوشی سواپ دومین صرافی دیجیتال غیرمتمرکز جهان است که حجم معاملات هفتگی آن تقریباً سه میلیارد دلار است و در جایگاه اول یونی سوآپ با ۶.۵ میلیارد دلار قرار دارد.
منبع: cointelegraph

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده