آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

هر ریپل، ۴۴۸۰ دلار!

این بحث که فردی برای انجام یک معامله ریپل حدوداً ۴۸۰ دلار پرداخت کرده است در توییتر بسیار سر و صدا کرده بود تا اینکه یکی از کاربران انجمن Flare در توییتر گفت که یک کاربر ناشناس برای انجام دادن یک معامله لجر ریپل بیش از ۱۰ هزار ریپل معادل ۴ هزار دلار هزینه کرده و موجب تعجب زیاد کاربران شد.
شبکه فلیر توضیح داد که هزینه های کارمزد ریپل را می‌توان به صورت شخصی تعیین کرد اما کاربران شبکه فلیر مطمئن نیستند که چرا کسی این مقدار از ریپل را خرج کارمزد کرده است.
این تنها معامله ریپل نبود که خبرساز شد بلکه طی شبانه روز گذشته مقدار قابل توجهی از این ارز دیجیتال بین صرافی ها و کیف پول ها جا به جا شده است.
بنا به داده های شرکت Whale Alert، ۳۰۹۹۹۹۸۰ ریپل که در زمان نوشتن این مقاله حدوداً ۱۳ میلیون دلار ارزش دارد از کیف پول ناشناخته ای به صرافی کوین بیس جا به جا شده است.
در شبانه روز گذشته در کل ۶۶ میلیون ریپل به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار جا به جا شد.
این انتقال ریپل از کیف پولی به کیف پول دیگر در صرافی کوین بیس انجام شده است. لازم به ذکر است که این صرافی دیجیتالد ر تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۲۰ اعلام کرد که به دلیل دادخواست سازمان بورس آمریکا علیه ریپل، آنها معاملات این ارز دیجیتال را تعلیق کرده اند. با این حال معامله گران حتی پس از تعلیق هم می‌توانند به ریپل های کیف پول خود دسترسی داشته و آنها را برداشت کنند.
همچنین Whale Alert یک معامله جالب دیگر را هم دنبال کرده که مربوط به توافق شرکت Ripple Labs و بنیان گذار آن یعنی جد مک کلب بوده است، در تاریخ ۲ مارچ بیش از ۶ میلیون ریپل به ارزش حدوداً ۲۷۷ میلیون دلار به کیف پول TacoStand وی از طرف RippleLabs انتقال یافته است.
به نظر می‌رسد جد مک کلب که به طور مداوم در حال فروش ریپل های خود است همچنان بیش از ۲ میلیارد ریپل در کیف پول سخت افزاری خود دارد. به گفته تحلیلگران اگر مک کلب به این روش فروش خود ادامه دهد تا ماه می کیف پول وی از ریپل خالی خواهد شد.
منبع: ambcrypto

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده