آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

ارزش کل بازار بیت کوین هشت سال قبل در چنین روزی از یک میلیارد دلار عبور کرد

بیت کوین پس از بحران قبرس رونق گرفت و ۸ سال پیش به باشگاه میلیاردی ها پیوست.
ارزش کل بازار بیت کوین دقیقاً هشت سال پیش در ۲۸ مارچ برای اولین بار از یک میلیارد دلار عبور کرد.
در آن زمان معاملات این ارز رمزپایه با قیمتی معادل ۹۲ دلار به ازای هر واحد انجام می‌شد، پس از ثبت این قیمت بیت کوین ۱۹۰ درصد رشد کرد و در ۱۰ آپریل ۲۰۱۳ به ۲۵۹ دلار رسید.
این افزایش قیمت بیت کوین بخاطر بحران بانکی قبرس بود و این اتفاق سبب شد که افراد بیشتری از ارزش پول خود آگاه شوند و پس از این اتفاق افراد زیادی هم وارد این بازار شدند.
در آن زمان کانال ها و نشریه های خبری بزرگ دنیا مثل CNN، CNBC، ABC News و بلومبرگ و … در مورد چگونگی رونق گرفتن بازار این ارز رمزپایه در این بحران گزارش می‌دادند و این داستان به عنوان یکی از اولین لحظات موفقیت این کوین در نظر گرفته می‌شود.
در آن زمان افرادی مشهوری مثل اشتون کوچر شروع به صحبت کردن در مورد بیت کوین کردند و از آن به عنوان بخشی از فرهنگ عامه یاد کردند. در آن زمان آینده بیت کوین بسیار نامشخص بود و تنها چند هفته پس از رسیدن ارزش کل بازار این ارز دیجیتال به یک میلیارد دلار ناگهان به دلیل خطای نرم افزاری ۲۵ درصد سقوط کرد و همچنین نگرانی هایی در مورد تلاش هایی برای هک فراگیر و مسائل نظارتی وجود داشت.
تا سال ۲۰۲۱ بیت کوین با سرعت هرچه بیشتر اکنون به یک کلاس دارایی جداگانه تبدیل شده است که روز به روز میل موسسه ها به سرمایه گذاری در آن بیشتر می‌شود.
همانطور که گزارش دادیم ارزش کل بازار بیت کوین در ۱۹ فوریه از یک تریلیارد دلار گذر کرد.
به نظر شما کاربران زوم ارز هشت سال سال دیگر در تاریخ ۲۸ مارچ بیت کوین در چه سطح قیمتی قرار دارد و ارزش کل بازار آن از چه قیمتی عبور کرده است؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


گزیده اخبار

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده