آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

سازمان بورس آمریکا در برابر دارندگان ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا می‌گوید دلیل مداخله دارندگان ریپل این است که آنها می‌خواهند سود خود را برگردانند.
خورخه تنیرو وکیل ارشد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در نامه ۲۶ مارچ خود به قاضی فدرال آنالیسا تورس، دادگاه را ترغیب کرد تا از مداخله دارندگان ریپل در این پرونده جلوگیری شود.
اجازه دخالت به آنها منجر به سردرگمی و پیچیدگی غیرقابل کنترل پرونده خواهد شد.
سازمان بورس خواستار این است که ولادی زاکینوف که در ژوئن ۲۰۱۸ دادخواستی را علیه ریپل پر کرده بود نیز باید در این پرونده حاضر شده و به صدای کسانی که مدعی هستند که این شرکت این توکن را به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده فروخته تبدیل شود.
خورخه تنیرو مدعی است که انگیزه جان دیتون که هفته گذشته نامه ای را به نمایندگی از ۱۰ هزار نفر از دارندگان ریپل ارسال کرده است این بود که با فروش بالقوه ریپل های خود به سایر سرمایه گذاران سود شدیدی بکند.
تنیرو افزود:
به نظر می‌رسد که انگیزه اصلی جان دیتون بازیابی قیمت ریپل در صرافی های دیجیتال است تا بتواند ریپل های خود را با سود فراوان به سایر سرمایه گذاران بفروشد.
سازمان بورس آمریکا به مقاله دیتون در مورد پیش بینی قیمت ریپل در FXStreet استناد می‌کند که در آن دیتون گفته بود در صورت لیست شدن مجدد ریپل در صرافی های ارز دیجیتال قیمت آن احتمالاً دو برابر خواهد شد.
دیتون در توییتی که در ژانویه نوشته بود ادعا کرد که او از سرمایه گذاران ناراضی ریپل نیست.
ی افزود: اگر سرکوب قیمت ریپل به علت تشکیل پرونده ای علیه آن توسط سازمان بورس را در نظر نگیریم، من هیچوقت مدعی نشدم که پول خود را در ریپل از دست داده ام.
ریپل در پاسخ خود به نامه سازمان بورس موضعی خنثی گرفت و اعتراضی به رد شدن اجازه مداخله دارندگان نکرد.
آیا شما هم با پیش بینی جان دیتون موفق هستید و فکر می‌کنید که در صورت لیست شدن مجدد ریپل در صرافی های قیمت آن دو برابر خواهد شد؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


گزیده اخبار

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده