آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

سه دلیل برای رشد ۵۰ درصدی کوانت در سپتامبر

سه دلیل برای رشد 50 درصدی کوانت در سپتامبر

سه دلیل برای رشد ۵۰ درصدی کوانت در سپتامبر

در ماه سپتامبر، کوانت رشد محسوس ۵۰ درصدی ثبت کرده است.

به گزارش زوم ارز، در ماه سپتامبر، توکن QNT شبکه‌ی کوانت ۵۰ درصد رشد داشته است و از رقم ۸۷ دلار به ۱۳۱ دلار رسیده است. همانطور که توسط نهاد آماری رمز ارز Santiment گزارش شد، کوانت در میان صد رمز ارز بزرگ از حیث سوددهی، در ماه جاری رتبه‌ی دوم و در هفته‌ی گذشته رتبه‌ی اول را در اختیار دارد. علاوه بر افزایش چشم‌گیر در قیمت کوانت، از ماه سپتامبر ۲۰۲۱ تاکنون، این رمز ارز بیشترین حجم معاملات را به خود دیده است و فعالیت بسیار بالایی روی آدرس‌های کوانت وجود دارد.

توجیهاتی برای این عملکرد قیمتی از سوی کوانت وجود دارد که در ادامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اولین دلیل، که خود Santiment آن را ذکر کرده است، این است که طی ۵ ماه گذشته، نهنگ‌ها با دارایی ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ کوانت، پوزیشن‌های خود را ۱۵.۴ درصد افزایش داده‌اند. با توجه به ارزش نسبتا پایین ۱.۵ میلیارد دلاری این پروژه و قیمت بالای کوانت، چنین خریدهایی در این بازار بی هیجان رمز ارز، می‌توانند رشد مناسبی برای قیمت این دارایی رقم بزنند.

بقیه دلیل‌ها برای رشد تقاضا برای کوانت شامل تخصص این شبکه در قابلیت همکاری بلاکچین و کارهای ویژه در زمینه ارزهای ملی، می‌شوند. با توجه به تخصص شبکه کوانت، که توانسته است با بنیاد Digital Pound پیرامون ارزهای ملی برای بانک مرکزی انگلستان کار کند، می‌توان این شرکت را تقریبا به عنوان یک انحصارگر در این صنعت خطاب کرد.

در عین حال، در اروپا و استرالیا، بحث‌ها و تحقیقات فعالی پیرامون ایجاد ارزهای دیجیتال برای خود کشورها در جریان هستند، که می‌توانند منجر به ایجاد همکاری‌های جدید برای شبکه کوانت شوند.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:

تیم خبری
تیم خبری
حدود یک سال در بازار رمز ارز فعالیت داشته‌ام و به تازگی وارد حوزه ی نوشتن در این عرصه شده‌ام. به بازی های ویدیویی، ورزش فوتبال و نوازندگی علاقه‌مندم و از یک سال گذشته هنرجوی ویولن هستم. همچنین در دانشگاه فرهنگیان رشته ی آموزش زبان انگلیسی تحصیل می‌کنم. از دیدگاه من رمز ارز می‌تواند محل بسیار مناسب و رو به رشدی برای ذخیره ی پول، خصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده