آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

ماینر ها و هولدر های بیت کوین علاقه ای به فروش ندارند

نمودار ارائه شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل داده ها یعنی Glassnode نشان می‌دهد که هولدر های بلندمدت بیت کوین به طور فعال در حال جمع آوری این ارز دیجیتال هستند و آن را به کیف پول های سرد خود می‌فرستند.
در حالی که پادشاه ارز های دیجیتال دچار اصلاح قیمت شده و در حال تحکیم این سطح قیمتی می‌باشد، بسیاری از افراد در حال خرید آن در کف قیمتی هستند.
کاربری در توییتر نمودار گلس نود را به اشتراک گذاشته که در آن دیده می‌شود که نت پوزیشن هولدر های بیت کوین پس از مدت طولانی از قرمز به سبز تبدیل شده است.
در زمان نگارش این خبر بیت کوین در سطح قیمتی ۵۴۷۰۶ دلار قرار دارد دچار سقوط حدوداً سه هزار دلاری نسبت به دیروز صبح شده است و موسسات مالی و دیگر هولدر های بیت کوین در حال خرید هستند تا از این فرصت طلای دیجیتال استفاده کنند.
یکی دیگر از نمودار های شرکت گلس نود نشان می‌دهد که ماینر های بیت کوین علاقه ای به فروش دارایی دیجیتال خود ندارند و به جای ارسال آن به صرافی ها، در حال جمع آوری بیت کوین خود هستند.
داده ها نشان می‌دهد که میزان خروجی ماینر های بیت کوین(میانگین متحرک هفت روزه) به پایین ترین سطح خود در شش ماه اخیر رسیده و در حال حاضر در سطح ۴۶.۳۰۱ واحد بیت کوین قرار دارد.
در زمان نگارش این خبر به نظر می‌رسد که بیت کوین در حال ریکاوری کردن است و با ۰.۲ درصد رشد در یک ساعت اخیر در سطح قیمتی ۵۴۷۲۸ دلار معامله می‌شود.
به نظر شما دلیل افت قیمت اخیر بیت کوین چه چیزی بود؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.


گزیده اخبار

 

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فلورا
فلورا
2 سال قبل

خدا کنه همینطوری قیمتش بره بالا

آخرین مقالات منتشر شده