آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

مذاکرات Arthur Hayes و Ben Delo با مقامات آمریکایی

bitmex

رونوشت دادگاه نشان می‌دهد که آرتور هیز و بن دلو مدیران فراری صرافی دیجیتال BitMEX در حال مذاکره با مقامات ایالات متحده هستند تا آنها از شکایت خود صرف نظر کنند.
آرتور هیز مدیرعامل سابق صرافی دیجیتال BitMEX در حال مذاکره با مقامات ایالات متحده برای صرف نظر کردن از شکایتی که در ماه اکتبر علیه چهار نفر از مدیران و مالکان این صرافی توسط دادستانی مطرح شده بود هست.
رونوشت های یک کنفرانس تلفنی دادگاه در تاریخ ۱۶ فوریه نشان می‌دهد که هیز در ۶ آپریل باید خود را برای مذاکره آماده  کند. هیز و دیگر مدیران اجرایی این صرافی به اتهام نقض قانون رازداری بانکی توسط وزارت دادگستری آمریکا متهم شده اند.
متن رونویسی جزئیات اظهارات دستیار وکیل مقامات آمریکایی به قاضی پرونده نشان می‌دهد که وکیل مقامات یعنی خانم گرین وود در مورد حل کردن این پرونده با وی صحبت کرده است، هیز در حال حاضر در سنگاپور اقامت دارد و این وکیل خاطرنشان کرد که امیدوار است هیز در جلسه دادگاه حاضر شود.
وی گفت: ما با او در مورد چگونگی تسلیم داوطلبانه صحبت کردیم و به وی پیشنهاد دادیم در هاوایی حاضر شود و در آنجا مذاکره ای آغاز شود.
“ایده این است که او ابتدا در هاوایی ظاهر شود و سپس مذاکره ای صورت گیرد و در صورت لزوم اگر محاکمه ای وجود داشته باشد، برای دادگاه در نیویورک حاضر شود.”
گرین وود همچنین فاش کرد که بن دلو، که یکی از مالکان صرافی دیجیتال BitMEX نیز می‌باشد قصد دارد تا پایان این ماه برای مذاکره حاضر شود. وی خاطر نشان کرد که آنها در حال حاضر با FBI و  Border Patrol در حال صحبت هستند تا مجوز مهاجرت را به بن دلو بدهند تا وی بتواند به ایالات متحده سفر کند.
این وکیل همچنین اظهار داشت که گرگ دویر که یکی دیگر از مدیران این صرافی ست حاضر به مذاکره و تسلیم شدن نشده و مراحل استرداد برای بازگرداندن وی از برمودا آغاز شده است.
مدیر فناوری صرافی  BitMEX خاطرنشان کرد که Samuel Reed در ماساچوست دستگیر شده است. Reed همان موقع پس از پرداخت ۵ میلیون دلار اوراق قرضه از بازداشت آزاد شد.
منبع: Cointelegraph

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده