آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

کاهش تاریخی کارمزد اتریوم

کاهش تاریخی کارمزد اتریوم

ماه گذشته حجم معاملات شبکه اتریوم افزایش شدیدی داشت و بیش از حد و توان این شبکه بود و معامله گران نگران کند بودن تراکنش ها و هزینه کارمزد بودند و به همین خاطر بسیاری از کاربران این صنعت به شبکه های دیگر روی آوردند و حالا هزینه کارمزد های این شبکه پس از چندین ماه به پایین ترین سطح چند ماهه خود رسیده است.

بنا به آخرین توییت های سانتیمنت، که یکی از پیشرو ترین منابع برای تجزیه و تحلیل داده ها می‌باشد، کارمزد شبکه اتریوم بسیار کاهش یافته است.

در اواسط جولای ۲۰۲۱، هزینه کارمزد شبکه اتریوم به ۲.۱۹ دلار رسیده و بنا به دیگر منابع تجزیه و تحلیل داده ها متوسط هزینه معاملات اتریوم ۲.۷۵ دلار است.

میانگین هزینه کارمزد شبکه اتریوم به پایین ترین سطح چند ماهه خود رسیده و کارمزد متوسط برای خرید یک واحد اتر زیر ۱.۴۰ دلار است.

اوج قیمت تاریخی هزینه کارمزد در اواسط ماه می به اوج خود رسیده بود و هزینه کارمزد برای هر معامله این شبکه به ۷۰ دلار رسیده بود.

هزینه کارمزد شبکه اتریوم دچار کاهش ۹۷ درصدی شده و تحلیلگران سانتیمنت این اتفاق را اتفاقی مثبت برا شبکه اتریوم تلقی می‌کنند.

هزینه کمتر به معنای سطح پایین تری از ازدحام معاملات در این شبکه است و در نتیجه سرعت معاملات بالاتر خواهد و تریدر ها راحت تر به معامله خواهند پرداخت.

در میان فروپاشی چند ساله شبکه اتریوم که در چند ماه گذشته ثبت شده است، بسیاری از توسعه دهندگان صعنت بلاکچین نیز پروژه های خود از روی این شبکه جا به جا کرده و دیگر شبکه ها مهاجرت کرده اند.

در میان پروژه هایی که از این شبکه مهاجرت کردند، پالیگان و بایننس اسمارت چین، برترین پروژه هایی بودند که از این شبکه رفتند.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده