آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

آیا بزودی شاهد بیت کوین ۱۰ هزار دلاری خواهیم بود؟

آیا بزودی شاهد بیت کوین 10 هزار دلاری خواهیم بود؟

این بار برنامه Squawk Box از شبکه CNBC به سراغ اسکات مینرد مدیر ارشد فناوری شرکت گونگهایم رفت و در مورد سطوح قیمتی آینده بیت کوین با او صحبت کردند و او گفت که کف قیمتی واقعی بیت کوین ۱۰ هزار دلار است.

با این حال او اذعات کرد که پیش بینی رسیدن بیت کوین به چنین سطح قیمتی کمی افراطانه است و پیش بینی محافظه کارانه تر، سطح قیمتی ۱۵ هزار دلار است.

وی در همین مورد افزود:
وقتی که به تکنیکال ها نگاه می‌کنید کف قیمتی واقعی ۱۰ هزار دلار است اما این پیش بینی کمی افراطانه است بنابراین بنظر من کف قیمتی بیت کوین ۱۵ هزار دلار است.

بهبود قیمت سریع بیت کوین و رسیدن آن به سطح قیمتی ۳۵ هزار دلار یک تله گاوی بود و حالا بیت کوین به ۳۲ هزار دلار نیز رسیده است و اینطور که بنظر می‌رسد، خرس ها بازار را در اختیار دارند.

اسکات مینرد مدعی شد که سرمایه گذارانی که به دنبال ورود به بازار بیت کوین هستند و از کف قیمتی استفاده کنند بهتر است عجله ای نداشته باشند.

وی در همین خصوص گفت:
بنظر من بهتر است مردم برای ورود به بازار بیت کوین مقداری صبر کنند.

برای اینکه پیش بینی بدبینانه اسکات ماینرد رنگ واقعیت به خود ببینید بیت کوین باید از همین سطح قیمتی ۶۸ درصد اصلاح قیمت دیگر را تجربه کند.

بیت کوین در شبانه روز اخیر با کاهش قیمت شدید ۶.۱ درصدی مواجه شد و هم اکنون در سطح قیمتی ۳۲۳۲۷ دلار معامله می‌شود و اصلاً وضعیت خوبی ندارد.

به دنبال کاهش قیمت شدید بیت کوین، ارزش کل بازار ارز های دیجیتال نیز با کاهش شدید مواجه شده و هم اکنون در زمان نگارش این خبر در سطح ۱.۳۵ تریلیارد دلار قرار دارد.

بنظر شما همراهان زوم ارز، پیش بینی اسکات ماینرد در آینده ای نزدیک رنگ واقعیت به خود می‌بیند؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


گزیده اخبار :

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده