آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

کارشناسان در انتظار رسیدن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار

کارشناسان در انتظار رسیدن بیت کوین به 100 هزار دلار

مایک مک گلون استراتژیست ارشد بلومبرگ که قبلاً نیز چندین بار اظهار داشت که انتظار دارد بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار برسد در توییتر خود توضیح داد که بیت کوین و اتریوم چگونه آینده جهان در حوزه ارز های دیجیتال و فین تک را تشکیل خواهند داد.

مک گلون نموداری را به اشتراک گذاشت که در آن داده ای مربوط به رشد بیت کوین در برابر رشد جهانی دلار ارائه شده است.

در این نمودار منحنی ترازنامه بانک مرکزی به سرعت در حال افزایش است و به همین خاطر درصد GDP با سرعت نور افزایش می‌یابد و این در حالی است که منحنی تغییر درصد عرضه بیت کوین در حال کاهش است.

شاخص نقدینگی بیت کوین پس از بالاترین رقمی که اخیراً به آن رسیده است در حال درجا زدن است.

نمودار دیگر فرضیه ای را نشان می‌دهد که بیت کوین در حال حاضر در کف قیمتی خود قرار دارد و آخرین بار در زمستان سال ۲۰۱۸، و در پنجشنبه سیاه که در مارچ ۲۰۲۰ رخ داد و در آن زمان بیت کوین بیش از ۵۰ درصد کاهش قیمت را در یک روز تجربه کرد و  در کف قیمتی خود قرار گرفت و حالا نیز بیت کوین در کف قیمتی خود قرار دارد.

در آن زمان بیت کوین برای مدت کوتاهی حتی به زیر سطح قیمتی ۴ هزار دلار برسد.

مک گلون مجدداً در مورد رسیدن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار گفت که گل سرسبد ارز های دیجیتال در نیمه دوم ۲۰۲۱ روند صعودی خود را از سر خواهد گرفت و به سمت سطح قیمتی ۱۰۰ هزار دلار حرکت خواهد کرد.

مایک مک گلون همچنین در توییت دیگری نوشت: اتریوم در حال ایجاد زیرساخت های لازم برای یک فینتک است و در اواخر ماه می نیز او همچین چیزی را در مورد اتریوم گفت و در آن زمان اعلام کرد که اتریوم با تبدیل شدن به یک فینتک، بیت کوین را به طلا تبدیل خواهد کرد.

وی همچنین این فرضیه را مطرح کرد که ممکن است بزودی اتریوم از نظر ارزش کل بازار از بیت کوین پیشی بگیرد چرا که اتریوم همیشه در حال به روزرسانی است.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده