آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

صد هزار واحد بیت کوین از سوی ماینر های چینی جا به جا شد

صد هزار واحد بیت کوین از سوی ماینر های چینی جا به جا شد

صد هزار واحد بیت کوین از سوی ماینر های چینی جا به جا شد

به گزارش زوم ارز و بر اساس داده های تحلیلی ارائه شده از سوی IntoTheBlock، استخر استخراج بیت کوین هیوبی که هشتمین استخر بزرگ جهان است پس از سرکوب اخیر دولت چین بر صنعت رمزنگاری تقریبا ۱۰۰ هزار واحد بیت کوین را جا به جا کرد.

این استخر نزدیک به ۱۰۰ هزار واحد بیت کوین را جا به جا کرده که این رقم با قیمت فعلی بیت کوین ارزشی معادل ۴.۲۱ میلیارد دلار دارد و این بیشترین مبلغ منتقل توسط ماینر ها از اواخر دسامبر ۲۰۱۷ است و در آن زمان بیت کوین به اوج قیمت خود رسیده بود و سطح قیمت ۲۰ هزار دلار را لمس کرده بود.

تحلیلگران IntoTheBlock معتقدند که این جا به جایی عمده بخاطر پوشش درخواست برداشت از سوی کاربران هیوبی است چرا که آنها به دنبال برداشت بیت کوین از صرافی و گذاشتن آن در کیف پول های سرد هستند.

همانطور که تیم خبری زوم ارز برای شما گزارش داد، دو صرافی بسیار بزرگ چین یعنی هیوبی و بایننس که با فشار شدید مقامات سرزمین اصلی چین هستند از ارائه سرویس به کاربران چینی خودداری خواهند کرد و دیگر کاربران جدید نیز نمی‌توانند در این دو صرافی ثبت نام کنند.

به گفته روزنامه نگار چینی ارز های دیجیتال آقای کالین وو، هیوبی و بایننس تنها صرافی هایی نیستند که در چین با فشار نظارتی رو به رو هستند و صرافی BiKi که هم بنیانگذار صرافی هیوبی آقای DuJun نیز در آن سرمایه گذاری کرده است خبر از تعطیلی صرافی خود در تاریخ ۳۰ نوامبر داد و این صرافی قصد دارد رمز ارز بومی خود را از کاربران بطور کامل خریداری کند.

بنظر شما همراهان زوم ارز، در آینده ارز های دیجیتال با چه محدودیت هایی از سوی دولت چین مواجه خواهند شد؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده