آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

ایده تحلیلگران در مورد بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری

ایده تحلیلگران در مورد بیت کوین 100 هزار دلاری

شرکت تجزیه و تحلیل سانتیمنت نظرسنجی جالبی در مورد وضعیت فعلی بازار بیت کوین منتشر کرد.

این نظرسنجی بسیار جالب بود و سانتیمنت از کاربران پرسید چه زمانی بیت کوین مرز ۱۰۰ هزار دلار را درنور خواهد دید و این نظرسنجی در توییر بلافاصله مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

در این نظرسنجی به پاسخ دهندگان چهار گزینه برای کاربران در نظر گرفته شده است و در آن سال های ۲۰۲۱، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و در آخرین گزینه “هرگز” انتخاب شده بود.

نتایج جالبی از این نظرسنجی به دست آمده و در این نظرسنجی بیش از ۳۰ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که قیمت پادشاه ارز های دیجیتال از مرز ۱۰۰ هزار دلار عبور خواهد کرد.

تقریباً ۲۰ درصد از افراد فکر می‌کنند قیمت گل سرسبد ارز های دیجیتال تا سال ۲۰۲۳ به سطح قیمتی ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

افراد بدبین نیز پیدا شدند و گزینه چهارم یعنی هرگز را انتخاب کردند و ۱۱ درصد از مردم بر این باورند که بیت کوین هیچوقت به سطح قیمتی ۱۰۰ هزار دلار نخواهد رسید.

این نظرسنجی نیز محل بحث بود و کاربران نظرات خود را در مورد وضعیت فعلی بازار و سرنوشت بازار در آینده صحبت کردند.

لازم به ذکر است که پیش بینی ارزش بیت کوین در آینده به طور مظم در مجامع مختلف و در بین کاربران تخصصی نیز مورد بحث قرار گرفته است و این سوال نه تنها از سوی کاربران دنیای ارز های دیجیتال بلکه حتی از طرف کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در بیت کوین هستند و نمی‌توانند بر ترس خود غلبه کنند پرسیده می‌شود.

به یاد بیاورید که پادشاه ارز های دیجیتال در طول ۱۰ سال گذشته همیشه در بازار خرسی قرار نداشته و به طور کلی گاو ها در طول تاریخ قدرتمندتر عمل کرده‌اند.

امروز یعنی ۲۰ جولای بیت کوین مجدداً دچار کاهش قیمت شد و هم اکنون در زمان نگارش این خبر در سطح قیمتی ۲۹۷۷۸ دلار قرار دارد.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده