آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

راه اندازی صندوق جدید گری اسکیل

راه اندازی صندوق جدید گری اسکیل

شرکت گری اسکیل که در حوزه مدیریت دارایی دیجیتال فعالیت می‌کند و پیشرو ترین شرکت در این حوزه می‌باشد به تازگی خبر از راه اندازی صندوق و شاخصی برای دیفای داد.

مایکل  سونسشین مدیر اجرایی این شرکت در مصاحبه اخیر خود با شبکه Squawk Box از شبکه CNBC گفت که این شرکت به دنبال گسترش تعداد سرمایه گذاران خود می‌باشد و علاوه بر آن متوجه علاقه سرمایه گذاران فعلی خود به حوزه دیفای شدند و به این نتیجه رسیدند که یک صندوق به همراه شاخصی برای این حوزه راه اندازی کنند.

این صندوق این قابلیت را به سرمایه گذران می‌دهد که در پروتکل های دیفای سرمایه گذاری کنند و این امر منجر به این می‌شود که آنها به طور گسترده در معرض دارایی های دیفای از جمله دو رمز ارز بسیار مشهور  UNIو AAVE قرار بگیرند.

سونسشین خاطرنشان کرد که این پانزدهمین صندوق گری اسکیل  خواهد بود.

این شرکت در حال حاضر طیف وسیعی از صندوق های تراست را ارائه می‌کند و به عنوان مثال آنها یک صندوق تراست برای پادشاه ارز های دیجیتال یعنی بیت کوین و گل سرسبد آلت کوین ها یعنی اتریوم راه اندازی کرده‌‌اند و این شرکت چندی پیش پرونده ای را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده باز کرد و خبر از راه اندازی یک صندوق ETF برای بیت کوین داد و هنوز کمیسیون بورس و اوراق بهادار نه تنها درخواست این شرکت بلکه درخواست هیچ شرکتی را نپذیرفته و پاسخی نداده است و مهلت پاسخ را به تأخیر می‌‌اندازد.

در صورت موافقت این سازمان، صندوق تراست بیت کوین این شرکت به صندوق  ETFبیت کوین تبدیل خواهد شد و آنها منتظر پاسخ این سازمان هستند.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: TheBlockcrypto

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده