آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۱۲ هزار واحد بیت کوین از صرافی کوین بیس خارج شده است

12 هزار واحد بیت کوین از صرافی کوین بیس خارج شده است

علی‌رغم اینکه قیمت بیت کوین بیت ۵۸ الی ۶۰ دلار در حال مستحکم شدن است اما موسسه ها همچنان به خرید پادشاه ارز های دیجیتال ادامه می‌دهند. در ساعات اولیه امروز ۱۲ هزار واحد بیت کوین به ارزش ۶۹۰ میلیون دلار از ذخایر این صرافی خارج شده است.
این خروج عمده دو معنی دارد:
اولین مورد این است که نهنگ های بزرگ پیش بینی می‌کنند که بیت کوین افزایش قیمت خواهد شد و برای سود بردن از این افزایش قیمت بیت کوین خریداری کردند و مورد دوم هم این است که موسسه ی بزرگ دیگری اقدام به خرید بیت کوین کرده است.
صرافی کوین بیس به صرافی محبوب موسسه ها تبدیل شده است و اکثر شرکت های بزرگ بیت کوین های خود را از این صرافی خریداری کرده اند، به عنوان مثل شرکت تولید خودرو های برقی یعنی تسلا که مدیرعامل آن ایلان ماسک است در ماه فوریه ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد.
بیت کوین از زمان رسیدن به آخرین اوج قیمت خود یعنی ۶۱۶۸۳ دلار در هفته دوم مارچ تا کنون در حال مستحکم کردن جایگاه خود در سطح قیمتی بالاتر از ۵۵ هزار دلار است. بیت کوین در این دوره روند صعودی خود هر ماه اوج قیمتی جدیدی را ثبت کرده و پس از آن به دنبال محکم کردن جایگاه خود در آن سطح قیمتی بوده است.
اگر بیت کوین به این روند الگویی خود ادامه دهد، اوج قیمت بعدی خود را در اواخر هفته دوم آپریل و یا اوایل هفته سوم آپریل ثبت خواهد کرد.
این مستحکم شدن بیت کوین نشان دهنده حمایت قوی در سطح قیمت ۵۵ هزار دلار است و اگر بیت کوین بتواند از سطح قیمتی ۶۰ هزار دلار عبور کرد هدف بعدی سطح قیمتی ۷۲ هزار دلار خواهد بود. داده های گلس نود همچنین نشان می‌دهند که ماینر های بیت کوین روند عرضه بیت کوین های خود را متوقف کرده اند.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: CoinGape


گزیده اخبار

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده