آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۱.۳ میلیارد دلار بیت کوین جابجا شد

1.3 میلیارد دلار بیت کوین جابجا شد

۱.۳ میلیارد دلار بیت کوین جابجا شد

به گزارش زوم ارز و به نقل از سرویس ردیابی دنیای ارز های دیجیتال یعنی Whale Alert که فعالیت بازیکنان بزرگ یا نهنگ های بازار را دنبال می‌کند در ۲۴ ساعت گذشته دو توده عظیم بیت کوین بین کیف پول های ناشناس جابجا شده است.

این دو تراکنش متوالی در ساعت ۱۱:۲۴ به وقت جهانی رخ داد و در یکی از آنها بیش از ۱۰۱۵۷ بیت کوین معادل فراتر از ۵۲۱ میلیون دلار و در انتقال دیگر ۱۵۰۵۲ واحد بیت کوین معادل بیش از ۷۷۳ میلیون دلار جابجا شد و ارزش این دو معامله در مجموع ۱.۲۹۵ میلیارد دلار است.

به احتمال زیاد، این تراکنش ها که اندازه بسیار عظیمی نیز دارند، یا از سوی نهنگ های ارز دیجیتال انجام شده و یا بخشی از OTC یک صرافی ارز دیجیتال هستند.

همانطور که تیم خبری زوم ارز برای شما همراهان خود گزارش داد، پادشاه ارز های دیجیتال از منطقه ۴۸۶۰۰ دلار به بالای ۵۰ هزار دلار رسید و حتی سطح قیمت ۵۱۳۰۰ دلار را لمس نمود و در آن روز افزایش قیمتی بیش از ۶ درصدی را تجربه نمود و تریدر ها امیدوار بودند که رالی بابانوئل رخ دهد و این رمز ارز به سطوح قیمت بالاتر نیز دست یابد.

این بالاترین قیمتی بود که بیت کوین از ۷ دسامبر به آن رسیده بود و زمانی که به منطقه ۴۲ هزار دلار رسید و حالا ۲۲ درصد افزایش از این کف قیمت را تجربه نموده است.

اصطلاح رالی بابانوئل از سوی تریدر های آمریکایی اختراع شد و اولین بار در سالنامه تریدر های سهام در سال ۱۹۷۲ ذکر شد و این یک اثر تقویمی قابل توجه را توصیف می‌کند که قیمت سهام در پنج روز آخر دسامبر افزایش می‌یابد.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


سر تیتر اخبار:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده