آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

پلیس فتا: ۱۵۰۰ پرونده‌ی کلاهبرداری رمز ارز تشکیل شده است

متامسک نسبت به کلاهبرداری جدید هشدار داد

پلیس فتا: ۱۵۰۰ پرونده‌ی کلاهبرداری رمز ارز تشکیل شده است

به گزارش زوم ارز و به نقل از ایلنا، سردار وحید، مجید رییس پلیس فتا انتظامی کشور، پیرامون کلاهبرداری‌های حوزه‌ی رمز ارز، گفت در حوزه‌ی رمزارزها طبیعتا قانون‌گذاری با پلیس نبوده، بلکه قانون‌گذاری در این زمینه به بانک مرکزی و سایر نهادها مرتبط می‌شود.

وی افزود: “زمانی پای پلیس به میان می‌آید که کلاهبرداری‌هایی در این حوزه انجام می‌شود. در سال ۱۳۹۸ در حوزه رمز ارزها بیش از ۱۰۰ پرونده وجود داشت و در سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۲۰ پرونده و در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۵۰۰ پرونده کلاهبرداری به شگردهای مختلف در این حوزه وجود داشته است”.

رییس پلیس فتا انتظامی کشور با اشاره به روش‌های متعدد کلاهبرداری ارزهای دیجیتال، گفت یکی از ترفندهای کلاهبرداری در این حوزه، سو استفاده از اعتماد شاکی است، تبلیغات فریبنده در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها نیز روشی دیگر به شمار می‌رود.

وی به مردم هشدار داد که از آنجایی که قانون‌گذاری مشخصی در این حوزه وجود ندارد، برخورد با متخلفان با محدودیت‌هایی مواجه خواهد بود.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارزهای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: ایلنا


سر تیتر اخبار:

تیم خبری
تیم خبری
حدود یک سال در بازار رمز ارز فعالیت داشته‌ام و به تازگی وارد حوزه ی نوشتن در این عرصه شده‌ام. به بازی های ویدیویی، ورزش فوتبال و نوازندگی علاقه‌مندم و از یک سال گذشته هنرجوی ویولن هستم. همچنین در دانشگاه فرهنگیان رشته ی آموزش زبان انگلیسی تحصیل می‌کنم. از دیدگاه من رمز ارز می‌تواند محل بسیار مناسب و رو به رشدی برای ذخیره ی پول، خصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باشد.

1 دیدگاه دربارهٔ «پلیس فتا: ۱۵۰۰ پرونده‌ی کلاهبرداری رمز ارز تشکیل شده است;

  1. سلام بنده مدت حدود بیست روزه که در برنامه رمز ارز دیجیتالی ترون پنج درصد سرمایه گذاری کردم و روزانه ۲۵۰هزارتومان هم برداشت میکردم اوایل خیلی خوب بود اما بعد از یک هفته هرچه برداشت میکردم داخل کیف پولم ترون نمی‌رفت تااینکه سایت برنامه ترون اعلام کرد ک برنامه در پی حمله هکری قرار گرفت و برداشت صورت نمیگیردواعلام کردن ک اعضا باید۳۰درصد سودی ک سرمایه گذاری کردن باید بپردازند و سایت برداشت براشون بازبشه وبتونن برداشت کنند.ماهم نزدیک دومیلیون واریز کردیم اما سایت باز نشد وبازهم دوباره اعلام کردن ک هیبت مدیران ک در سنگاپور هست گفتن ک دولت سنگاپور ۱۲درصد مالیات بر ارزش افزوده میخواهد ک دارایی‌های اعضا باز بشن .ماهم فهمیدیم سایت کلاه برداری هست .خیلی از دولتی دوستان هم ک میشناسم هم بردن از سی ملیون گرفته تا ۳ملبارد تومان ..باتشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده