آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

تحلیلگران:چرا باید شکست ۱۶۰۰۰ دلار در بیت کوین مهم باشد؟

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین دوباره رشد کرد و مقاومت ۱۵٬۸۰۰ دلاری را شکست. معاملات بیت کوین به خوبی با حمایت سطح ۱۵٬۵۰۰ دلار در حال انجام است و به نظر می‌رسد گاوها شکستن سطح ۱۶٬۰۰۰ دلار را هدف قراردادند.

  • بیت کوین بیش از ۲ درصد افزایش یافت و به بالای مقاومت ۱۵٬۸۵۰ دلار صعود کرد.
  • قیمت در حال حاضر کاملاً بالاتر از حمایت ۱۵٬۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته است.
  • یک خط روند صعودی مهم وجود دارد که با حمایت نزدیک به ۱۵٬۴۵۰ دلار در نمودار ساعتی BTC/USDT تشکیل‌شده است.
  • بیت کوین می‌تواند به بالاتر از ۱۵٬۸۵۰ دلار و ۱۶٬۰۰۰ دلار برسد به‌شرطی که بالای میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته باقی بماند.

قیمت بیت کوین علائم مثبتی را نشان می‌دهد

دیروز ما در مورد اهمیت میانگین متحرک ساده ساعتی و سطح ۱۵٬۲۰۰ در مورد بیت کوین بحث کردیم. بیت کوین همچنان بالاتر از میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته قرار دارد و از سطح مقاومت ۱۵٬۵۰۰ دلار و ۱۵٬۶۰۰ دلار صعود کرده است. حرکت صعودی سرعت خود را از سطح ۱۵۷۰۰ دلار افزایش داد و قیمت حتی به بالاتر از مقاومت ۱۵٬۸۵۰ دلار رسید. در نهایت قیمت به ۱۵٬۹۹۵ رسید و بالاترین رقم هفتگی را تشکیل داد. در حال حاضر بیت کوین در حال اصلاح قیمت پایین‌تر از سطح ۱۵٬۸۵۰ دلار است. اولین پشتیبانی کلیدی نزدیک به سطح ۱۵٬۶۰۰ دلار و حمایت اصلی بعدی در ۱۵٬۵۵۰ دلار است.

نمودار قیمت بیت کوین

در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USDT یک خط روند صعودی بسیار مهم وجود دارد که با حمایت نزدیک به ۱۵٬۵۴۰ دلار در حال پشتیبانی شدن است. در روند صعودی مقاومت فوری در حدود ۱۵٬۸۰۰ دلار است و پس‌ازآن ۱۶٬۰۰۰ دلار است. اگر سطح ۱۶٬۰۰۰ دلار به‌طور کامل و  قوی شکسته شود قیمت می‌تواند تا ۱۶٬۲۰۰ و ۱۶٬۵۰۰ دلار صعود داشته باشد.

نقش میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعت به چه شکل خواهد بود؟

اگر بیت کوین نتواند مقاومت ۱۵٬۸۰۰ دلار را شکست دهد می‌تواند اصلاح قیمت کوتاه‌مدتی را ایجاد کند. اولین حمایت کلیدی نزدیک به خط روند و ۱۵٬۵۵۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به SMA۱۰۰ و باقیمت ۱۵٬۴۰۰ دلار است. اگر خط روند و این میانگین متحرک به‌طور کامل شکسته شوند، قیمت می‌تواند روند نزولی جدیدی را به سمت حمایت ۱۵٬۰۰۰ دلار آغاز کند.


گزیده اخبار

تیم تحلیل گر
تیم تحلیل گر
من نرگسم. تحلیل گر بازارهای مالی مانند بورس،ارز دیجیتال،فارکس

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده