آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

خبر جدید: ۱.۶۷ میلیارد دلار بیت کوین جا به جا شد

خبر جدید: 1.67 میلیارد دلار بیت کوین جا به جا شد

خبر جدید: ۱.۶۷ میلیارد دلار بیت کوین جا به جا شد

به گزارش زوم ارز و به نقل از ربات محبوب دنیای ارز های دیجیتال یعنی Whale Alert که فعالیت نهنگ های ارز دیجیتال را زیر نظر گرفته و ردیابی می‌کند، دو تراکنش عظیم بیت کوین در بین نهنگ های ناشناس صورت گرفته که در مجموع ارزشی معادل ۲ میلیارد دلار داشته است.

در این دو انتقال ۱۵۱۰۰ و ۱۲۰۰۶ واحد بیت کوین جا به جا شده که معادل حدوداً ۹۲۹ میلیون دلار و بیش از ۷۴۲ میلیون دلار با قیمت فعلی بیت کوین است.

بنا به Whale Alert این انتقال ها بین دو نهنگ ناشناس صورت گرفته و اطلاعاتی از مالکان آنها در دسترس نیست.

در همین حال طی چند روز گذشته پس از اینکه پادشاه ارز های دیجیتال اوج قیمت جدید خود را در سطح ۶۷۲۷۶ دلار ثبت کرد دچار اندکی اصلاح قیمت شد و ابتدا به سطح قیمت ۶۳ هزار دلار و سپس به سطح قیمت ۶۰ هزار دلار رسید و پس از آن دچار بهبود قیمتی کوچک شد و به سطح ۶۱ هزار دلار رسید و البته اکنون در زمان نگارش این خبر مجدداً دچار اصلاح شده و بنا به داده های کریپتو کوانت، این اصلاح قیمت بخاطر فروش بیت کوین از سوی هولدر های کوتاه مدت بود.

بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده از سوی سانتیمنت، علی‌رغم اصلاح قیمت بیت کوین و رسیدن به سطح قیمت ۶۱ هزار دلار، همچنان دو معیار آدرس های فعال و بیت کوین های در گردش در منطقه ای قوی قرار دارند و همین موضوع خبر خوبی برای بیت کوین محسوب می‌شود.

بیت کوین با ۴.۱ درصد کاهش قیمت طی شبانه روز اخیر هم اکنون در سطح قیمت ۶۰۹۵۶ دلار قرار دارد.

بنظر شما همراهان زوم ارز، بیت کوین دچار افزایش قیمت خواهد شد؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید: 

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده