آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۱۸۰ هزار اتریوم از صرافی‌ها خارج شد؛ رکورد جدید در سال جاری

180 هزار اتریوم از صرافی‌ها خارج شد؛ رکورد جدید در سال جاری

۱۸۰ هزار اتریوم از صرافی‌ها خارج شد؛ رکورد جدید در سال جاری

به گزارش زوم ارز، در روزهای پیشین این هفته، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار معادل اتریوم از صرافی‌های رمز ارز خارج شد، از آنجایی که تریدرها، طی پیش‌بینی یک روند گاوی، به دنبال هولد کردن رمز ارز خود هستند.

داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهند که روز سه شنبه، ۱۸۰۰۰۰ اتریوم از صرافی‌ها خارج شده است. این آمار، نشان‌دهنده‌ی بالاترین برداشت مجموع اتریوم از صرافی‌ها از ماه اکتبر است. در آن زمان، جریان خروجی اتریوم باعث افزایشی ۱۵ درصدی در قیمت این رمز ارز به مدت ۱۰ روز شد.

مشابه همان تاریخ، به دنبال جریان خروجی عظیم اخیر، قیمت اتریوم با افزایش مواجه شده است. با قرار داشتن در سطح ۲۵۰۰ دلار در روز ۱۵ مارچ، اکنون دومین ارز برتر بازار به سطح قیمت ۲۹۴۱ دلار دست یافته است. این قیمت، افزایشی ۱۷ درصدی طی یک هفته را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد که داده‌های Chainalysis نیز تحلیل IntoTheBlock را تایید می‌کنند. این موسسه تخمین می‌زند که در همان روز، حداکثر تا ۳۵۲۳۱۷ اتریوم احتمالا از صرافی‌ها خارج شده‌اند. شایان ذکر است که طی حداقل ۶ ماه اخیر، این موسسه جریان خروجی به این بزرگی را تخمین نزده بود.

بدون شک تاثیر رشد اتریوم بر بقیه‌ی بازار نمی‌تواند نادیده گرفته شود. طی هفته‌ی اخیر هرکدام از ده کوین برتر بازار، در کنار لونا، حداقل ۵ درصد رشد را تجربه کردند، به ویژه پس از اینکه چهارشنبه فدرال رزرو نرخ بهره‌ را ۰.۲۵ درصد افزایش داد. همچنین، در روز جمعه، بیت کوین نیز یک جریان خروجی ۳۹۰۰۰ کوینی، معادل حدود ۱.۶ میلیارد دلار را به خود دید.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارزهای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: Decrypt


سر تیتر اخبار:

تیم خبری
تیم خبری
حدود یک سال در بازار رمز ارز فعالیت داشته‌ام و به تازگی وارد حوزه ی نوشتن در این عرصه شده‌ام. به بازی های ویدیویی، ورزش فوتبال و نوازندگی علاقه‌مندم و از یک سال گذشته هنرجوی ویولن هستم. همچنین در دانشگاه فرهنگیان رشته ی آموزش زبان انگلیسی تحصیل می‌کنم. از دیدگاه من رمز ارز می‌تواند محل بسیار مناسب و رو به رشدی برای ذخیره ی پول، خصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده