آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

روند اهدای ریپل به بنیانگذار سابق خود پایانی ندارد

روند اهدای ریپل به بنیانگذار سابق خود پایانی ندارد

بنا به گزارش ربات ردیاب محبوب دنیای ارز های دیجیتال یعنی Whale Alert، طی ۱۰ ساعت گذشته شرکت ریپل لبز که شرکت مادر رمز ارز XRP می‌باشد یک میلیارد واحد دیگر از این رمز ارز را آزاد کرده است.

علاوه بر این، این شرکت ۱۸۲.۳ میلیون واحد توکن XRP را به کیف پول بنیان گذار و مدیر ارشد فناوری سابق خود یعنی جد مک کلب منتقل کرده است.

ریپل به طور منظم به آزاد سازی ذخایر توکن XRP ادامه می‌دهد و بنا به توییت هایی که اخیراً منتشر شده آنها مجدداً دست به این کار زده‌اند.

این توکن های رمزنگاری شده طی سه بخش آزاد شدند و در بخش اول ۵۰۰ میلیون واحد و در بخش دوم ۴۰۰ میلیون واحد و نهایتاً در بخش سوم ۱۰۰ میلیون واحد توکن XRP آزاد شد و اگر قیمت این توکن را ۰.۷۳ دلار در نظر بگیریم، این یک میلیارد واحد آزاد شده ارزشی در حدود ۷۶۰ میلیون دلار دارد.

نهصد میلیون از توکن های آزاد شده سپرده گذاری و قفل شدند و صد میلیون دیگر برای استفاده بیشتر به کیف پول ریپل ارسال شدند.

به عنوان یک قاعده کلی، بخشی از توکن هایی که قفل نمی‌شوند، برای حمایت از نقدینگی XRP به مشتریان ریپل، موسسات مالی و صرافی های دیجیتال ارسال می‌شود.

ریپل طی این سال ها در آغاز هر ماه یک میلیارد واحد توکن XRP را آزاد می‌کند.

فردی که همراه با کریس لارسن شرکت ریپل لبز که در ابتدا Opencoin نام داشت را راه اندازی کرد و به عنوان اولین مدیر ارشد فناوری آن شناخته می‌شود جد مک کلب است که مجدداً بخش بزرگی از توکن های XRP را دریافت کرده است.

طی یک انتقال، مقدار سرسام آور ۱۸۲.۳ میلیون توکن از سوی ریپل به کیف پول tacostand جد مک کلب ارسال شد و این موضوع بخشی از توافق نامه تسویه حساب بین ریپل لبز و جد مک کلب است و آنها باید پرداختی منظم به او داشته باشند.

در زمان نگارش این خبر این توکن هایی که به او اهدا شدند ارزشی در حدود ۱۳۸ میلیون دلار دارند.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده