آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

بیت کوین امسال بیش از ۵۰۰ درصد رشد خواهد کرد

بیت کوین امسال بیش از 500 درصد رشد خواهد کرد

یکی از اولین طرفداران بیت کوین آقای مکس کایزر که در جامعه ی بیت کوین بسیار مشهور است از سقوط اخیر بازار ارز های دیجیتال نگران نشده است.

مکس کایزر در مصاحبه ی جدید خود با پادکست The Wolf Of All Streets اظهار داشت که به دنبال چاپ گسترده ی پول و سیگنال های جدیدی از تورم شرکت ها مجبور به خرید فزاینده بیت کوین در سال جاری هستند.

او باور دارد که به دنبال خرید شرکت ها، بیت کوین می‌تواند افزایش قیمت ۵۰۰ درصدی را تا پایان سال ۲۰۲۱ تجربه کند.

وی افزود:
وقتی شرکت های آمریکایی واقعیت بیت کوین را درک کنند و به دنبال راهی برای فرار از تورم باشند به سراغ بیت کوین خواهند آمد و من فکر می‌کنم که این اتفاق در سال ۲۰۲۱ رخ خواهد داد و تارگت من برای سال ۲۰۲۱ هنوز هم ۲۲۰ هزار دلار به ازای هر بیت کوین است.

کایزر به خرید اولیه ی یک میلیارد دلاری بیت کوین توسط مایکرو استراتژی اشاره کرد و آن را نقطه عطف دوران سرمایه گذاری شرکت ها در بیت کوین دانست.

طلای دیجیتال

کایزر همچنین به اظهارات سرمایه گذار افسانه ای آقای پال تودور جونز اشاره کرد که گفته بود بیت کوین شکل دیجیتالی طلا است و به احتمال زیاد در دوران تورم شدید دچار افزایش قیمت خواهد شد.

مکس کایزر ادامه داد:
موسسات متوجه شدند که این تورم موقتی نیست و در صورت رخ دادن اینجا است که با ما بماند و اگر در برابر این کوج سنگین تورم خود را محافظت نکنید نابود خواهید شد و همانطور که پل تودور جونز در مورد بیت کوین گفت، این رمزارز شکل دیجیتالی طلا است و بنابراین موج جدیدی از سرمایه وارد بازار بیت کوین خواهد شد.

به نظر شما بیت کوین دچار افزایش قیمت خواهد شد؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: DailyHodl


گزیده اخبار :

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده