آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

نهنگ ها ۲۸ میلیارد شیبا اینو را جا به جا کردند

نهنگ ها 28 میلیارد شیبا اینو را جا به جا کردند

نهنگ ها ۲۸ میلیارد شیبا اینو را جا به جا کردند

به گزارش زوم ارز و بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده از سوی Etherscan، طی چند ساعت گذشته نهنگ های ارز دیجیتال شیبا اینو چندین توده عظیم از این رمز ارز را منتقل کردند که در مجموع به ۲۸ میلیارد واحد کوین می‌رسد.

در زمان نگارش این خبر و قیمت فعلی شیبا اینو، حجم جا به جا شده ارزشی بیش از ۱.۲۵ میلیارد دلار دارد.

در مجموع ۹ تراکنش انجام شده که اکثر آنها چندین میلیارد شیبا اینو را حمل کردند و بزرگترین آنها ۱۲,۲۸۹,۲۴۵,۸۰۶ توکن شیبا اینو را جا به جا نمود.

طی کوچکترین معامله حدوداً ۱۳۲ میلیون واحد شیبا اینو جا به جا شده است.

در اوایل ماه جاری یک نهنگ ناشناس شش تریلیارد واحد شیبا اینو خریداری کرد و حتی چند روز بعد از آن نیز ۲۷۶ میلیارد واحد دیگر خریداری نمود.

در این ماه چندین نهنگ کریپتو نیز در مجموع ۱۰۰ میلیارد واحد از این رمز ارز را خریداری کردند.

بنا به حساب کاربری ShibalnuNews در توییتر، یک نهنگ ارز دیجیتال اخیراً مقدار چشمگیر بیش ۱۱.۵ میلیون دلار از این رمز ارز را خریداری نموده که معادل بیش از ۲۷۶ میلیارد واحد است.

بنظر یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت شیبا اینو همان خرید ۶ تریلیارد واحدی از سوی نهنگ بود که منجر به این شد که شیبا اینو طی ۴ روز سیصد درصد افزایش قیمت را تجربه کند.

شیبا اینو در زمان نگارش این خبر طی شبانه روز اخیر افزایش قیمتی ۳۴ درصدی را تجربه کرده و هم اکنون در سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۵۷۰۵ دلار قرار دارد و ارزش کل  بازار آن به ۲۸ میلیارد دلار رسیده و فقط ۵ میلیارد دلار با ارزش کل بازار دوج کوین و کشتن آن فاصله دارد.

بنظر شما همراهان زوم ارز، شیبا اینو به پادشاه میم کوین های جهان تبدیل خواهد شد؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع:  U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده