آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

سقوط بزرگ بازار ارزهای دیجیتال

سقوط بزرگ بازار ارزهای دیجیتال

سقوط بزرگ بازار ارزهای دیجیتال

به گزارش زوم ارز، قیمت بیت کوین در روز جمعه در صرافی بیت استمپ به پایین ترین سطح قیمت خود یعنی ۳۸۲۵۰ دلار رسید و این سطح از قیمت، پایین ترین سطحی بود که بیت کوین از اوایل آگست مشاهده کرد.

کوین پرچمدار هم اکنون در سطح قیمت ۳۹۲۳۱ دلار معامله می‌شود و طی شبانه روز اخیر کاهشی ۶.۳ درصدی را تجربه نموده است.

در روز پنجشنبه، پادشاه ارزهای دیجیتال توانست سطح قیمت ۴۳۵۰۰ دلار را لمس کند و البته این افزایش قیمت در نهایت به یک تله خرسی تبدیل شد و بیت کوین ۱۲ درصد از ارزش خود را از دست داد.

بنا به داده های ارائه شده از سوی شرکت تحلیلی کوین گلس، ۳۷۲.۶۵ میلیون دلار ارز دیجیتال طی ۱۰ ساعت اخیر لیکویید شده که بیش از ۹۰ درصد از این حجم متعلق به پوزیشن های لانگ بوده است.

اکثر آلت کوین ها حتی وضعیتی بدتر از بیت کوین را تجربه نمودند بطوری که رمز ارزی مثل الگورند، کاهش قیمتی ۱۱.۳ درصدی را تجربه نمود و هم اکنون در سطح قیمت ۱.۱۴ دلار معامله می‌شود.

دو رمز ارز NEAR و LINK نیز روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و کاهش قیمی بیش از ۱۱ درصد را تجربه کردند.

طی ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع ۱۸۳۲۳۹ تریدر لیکویید شدند و یک کاربر در صرافی بیت مکس طی یک معامله ۹.۹۱ میلیون دلار بیت کوین را باخت.

ارزش کل بازار با کاهشی ۷ درصدی، هم اکنون در سطح ۱.۹۶ تریلیارد دلار قرار دارد و هنوز علت دقیق ریزش مشخص نیست.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


سر تیتر اخبار:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده