آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۳۶ هزار دلار برای فقط یک اتریوم

در حالی کاربران دنیای ارز دیجیتال در توئیتر در حال بحث بر سر نوسانات قیمت هستند، یک کاربر دیفای نشان داد که هزینه های گس یا کارمزد واقعاً بالا به نظر می‌رسند.
در چند روز گذشته شبکه شبکه اتریوم به دلیل افزایش سریع حجم معاملات، دوباره سقوط کرد. هزینه کارمزد معاملات اتریوم آنقدر زیاد بود که صرافی بایننس تصمیم گرفت دوبار جلوی معاملات این ارز دیجیتال را بگیرد. در همین حال، یک کاربر دیفای تصمیم گرفت هزینه بسیار بالایی را متقبل شود: ۳۶ هزار دلار برای هر تراکنش در  میان بحث داغ این روز های دنیای ارز دیجیتال یعنی کارمزد های اتریوم، اندرو ردن مدیر فناوری و بنیانگذار شرکت GroundHog Network جزئیات یک معامله در صرافی  UNISwap را به اشتراک گذاشت. هنوز مشخص نیست که هدف این کاربر از انجام دادن این معامله چه بوده است اما وی تقریباً ۲۵ اتر را برای فقط یک معامله پرداخت کرده است.
مطمئناً، این یک پردازش منظم و عادی اتریوم یعنی انتقال اتریوم معمولی یا ERC-20 نیست. این نهنگ اتریوم با روتر ۲ که یکی از بخش های زیرساخت Uniswap ارتباط برقرار کرده است که نشان دهنده استفاده از استیبل کوین USDC است.
قیمت گس همان هزینه کارمزدی ست که کاربر برای تأیید معاملات خود پرداخت می‌کند است. از زمانی که اتریوم راه اندازی شده است، این هزینه تقریباً هزار برابر شده است.
کاربران زیر توئیت آقای رددن می‌گویند که این اشتباه توسط کاربر دیفای هنگامی رخ داده که وی در حال تنظیم قیمت گس بوده است.
در عین حال، حتی بدون هیچ خطایی، انجامم دادن معاملات اتریوم با این نوسانات بازار یک فاجعه است. طبق داده های تحلیلگران BitInfoCharts، هزینه کارمزد های اتریوم در حال ثبت رکورد های جدیدی هستند.به عنوان مثال، متوسط هزینه های گس در حال حاضر ۴۰ دلار است که تقریباً ۴۰۰ برابر بیشتر از یک سال قبل است.
با احتساب افزایش معامله های خرد درون برنامه ای، ما ۱۰۰ الی ۱۵۰ دلار را به عنوان یک هزینه معمول برای یک تراکنش عادی را خواهیم دید.
منبع: U.Today


گزیده اخبار

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

1 دیدگاه دربارهٔ «۳۶ هزار دلار برای فقط یک اتریوم;

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده