آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۱ تریلیارد توکن شیبا در دستان نهنگ اتریوم

1 تریلیارد توکن شیبا در دستان نهنگ اتریوم

۱ تریلیارد توکن شیبا در دستان نهنگ اتریوم

به گزارش زوم ارز، موسسه ی WhaleStats گزارش کرد که یکی از بزرگترین نهنگ‌های اتریوم حجمی هنگفت از شیبا اینو را خریداری کرد. این نهنگ، دارایی این میم کوین در کیف پول خود را دو برابر کرده، و به رقم یک تریلیارد توکن رساند!

وی تعداد حدود ۴۴۲ میلیارد، به ارزش حدود ۱۱.۵ میلیون دلار، شیبا اینو خریداری کرد.

بنا به صفحه ی وب این کیف پول، در حال حاضر، این نهنگ حدود یک تریلیارد توکن شیبا به ارزش حدود ۳۸ میلیون دلار نگهداری می‌کند.

پیرامون دارایی ارزهای دیگر این کیف پول، این نهنگ بیشتر توکن‌های مرتبط با متاورس را دارا است.

در مجموع، شیبا اینو حدود ۱۷ درصد از دارایی صد نهنگ برتر اتریوم را تشکیل می‌دهد، که این میزان معادل حدود ۱.۵ میلیارد دلار است. از نظر ارزش دلاری، شیبا اینو پس از توکن FTX در جایگاه دوم قرار می‌گیرد.

در روز چهارشنبه، یک سرمایه گذار ارزهای دیجیتال حدود ۴۴۲ میلیارد توکن شیبا اینو خریداری کرد، و به یکی از نهنگ‌های شیبا اینو تبدیل شد. این تعداد توکن معادل نزدیک به ۱۲ میلیون دلار می‌شود.

در روزهای ابتدایی فوریه، در اتفاقی مشابه، زمانی که یک سرمایه گذار حدود ۳.۵ تریلیارد توکن شیبا اینو طی یک تراکنش خریداری کرد، به یک نهنگ جدید تبدیل شد. وی حدود ۱۱۶ میلیون دلار برای این میزان ارز دیجیتال پرداخت کرد.

در لحظه ی نگارش این خبر،  این میم کوین که از نظر ارزش کلی بازار جایگاه چهاردهم را در اختیار دارد، با افت ۳.۸ درصدی در شبانه روز اخیر در سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۲۵۷۱ دلار قرار دارد.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.today


سر تیتر اخبار:

تیم خبری
تیم خبری
حدود یک سال در بازار رمز ارز فعالیت داشته‌ام و به تازگی وارد حوزه ی نوشتن در این عرصه شده‌ام. به بازی های ویدیویی، ورزش فوتبال و نوازندگی علاقه‌مندم و از یک سال گذشته هنرجوی ویولن هستم. همچنین در دانشگاه فرهنگیان رشته ی آموزش زبان انگلیسی تحصیل می‌کنم. از دیدگاه من رمز ارز می‌تواند محل بسیار مناسب و رو به رشدی برای ذخیره ی پول، خصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده