آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

جا به جایی ۴۹ هزار واحد بیت کوین از سوی نهنگ ها

جا به جایی 49 هزار واحد بیت کوین از سوی نهنگ ها

به گزارش زوم ارز و بنا به ربات ردیاب بزرگ دنیای ارز های دیجیتال که فعالیت نهنگ ها را ضبظ و ثبت می‌کند و با نام Whale Alert در توییتر و تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی فعالیت دارد، این ربات شش تراکنش بزرگ بیت کوین را مشاهده کرد که در فواصل زمانی کوتاه بین یکدیگر انجام شده و مجموعاً نزدیک به ۱.۸ میلیارد دلار ارزش دارند.

این مقدار ناگهانی بیت کوین توسط نهنگ های ارز دیجیتال و بزرگترین صرافی ارز دیجیتال  مستقر در ایالات متحده یعنی  Coinbase انجام شد.

بنا به داده هایی که از سوی Whale Alert به کاربران ارائه شد، صاحبان این کیف پول های رمزنگاری ناشناس معاملات خود را از طریق صرافی کوین بیس انجام دادند.

شایان ذکر است که بدانید سهام صرافی کوین بیس در ماه آپریل در بازار بورس نزدک لیست شد و در آن زمان اتفاق بسیار بزرگی برای صنعت نوپای ارز های دیجیتال تلقی می‌شود.

چهار مورد از آنها به طور متوسط ۱۰۱۰۰ واحد بیت کوین حمل کردند و دو مورد که توسط کوین بیس روی کیف پول های ناشناس انجام شد هرکدام ۶ هزار واحد بیت کوین حمل کردند.

این مبلغ در مجموع معادل ۴۹۵۰۶ واحد بیت کوین بود که در حال حاضر و با قیمت فعلی بیت کوین معادل حدوداً ۱.۸ میلیارد دلار است.

همانطور که روز شنبه توسط U.Today گزارش شد و تیم خبری زوم ارز نیز به طور کامل برای شما گزارش داد، دارندگان بزرگ و ناشناس بیت کوین نیز ۱۱۱۲۰۰ واحد بیت کوین بین آدرس های خود منتقل کردند.

قبل از آن و در همان روز پادشاه ارز های دیجیتال به قدری افزایش قیمت را تجربه کرد که در روز شنبه به سطح قیمتی ۴۴ هزار دلار رسید و روز بعد بیت کوین توانست سطح قیمتی ۴۵ هزار دلار را ببیند و پس از آن دچار مقداری اصلاح قیمت شد و حالا نیز مجدداً از این سطح قیمتی عبور کرده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده