آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

جا به جایی ۸۰۰ هزار واحد اتریوم از سوی نهنگ ها

جا به جایی 800 هزار واحد اتریوم از سوی نهنگ ها

بنا به ربات محبوب توییتری یعنی Whale Alert که فعالیت نهنگ ها را دنبال می‌کند، طی شانزده ساعت گذشته نهنگ های ناشناس اتریوم دو معامله بسیار بزرگ انجام داده‌اند.

هر یک از این دو انتقال ۴۰۰ هزار واحد اتریوم را شامل می‌شدند که این رقم معادل تقریباً ۷۶۹ میلیون دلار است و بنابراین طی این دو معامله بیش از ۱.۴ میلیارد دلار اتریوم توسط این دو نهنگ جا به جا شده است.

پیش از این نیز شرکت تحلیلی سانتیمنت نیز این موضوع را به اشتراک گذاشت که نهنگ های اتریوم به طور فعال در حال خرید این رمز ارز هستند و بنا به همین داده های به اشتراک گذاشته شده از سوی سانتیمنت، ۱۰ نهنگ برتر اتریوم حدوداً ۲۱ درصد از کل اتریوم های در دسترس را در اختیار دارند و میل آنها برای خرید پایانی ندارد و به طور فزاینده در حال خرید پادشاه آلت کوین ها هستند.

استخراج کنندگان نیز از ماه گذشته تاکنون شروع به جمع آوری اتریوم کرده اند و تقریباً ۱۲۲ هزار واحد از این رمز ارز را در اختیار دارند و این رقم در ماه مارچ بیش از ۱۶۳ واحد اتریوم بود.

در زمان نگارش این خبر، پادشاه آلت کوین وضعیت خوبی طی شبانه روز اخیر داشته و هم اکنون در سطح قیمتی ۱۹۷۷ دلار معامله می‌شود و طی ۲۴ ساعت اخیر افزایش قیمت ۵.۱ درصدی را تجربه کرده است.

انتظار می‌رود هاردفورک مورد انتظار اتریوم که با نام لندن فعالیت خواهد کرد در تاریخ ۴ آگوست بین ساعات ۱۳ الی ۱۷ به وقت محلی در بلاک ۱۲۹۶۵۰۰۰ عرضه شود.

تحلیلگران انتظار دارند که با ارائه این به روزرسانی، اتریوم دچار افزایش قیمت شود.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده