آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۸۶ درصد از آدرس های بیت کوین در سود

به گزارش زوم ارز، آخرین افزایش قیمت بیت کوین داده های On-Chain را دراختیار ما قرار داد که نشان می‌دهد تقریباً ۹۰ درصد از دارندگان بیت کوین در وضعیت سود قرار دارند و علاوه بر در سود بودن تمامی آدرس ها، فعالیت توسعه این رمز ارز نیز در کنار افزایش قیمت آن افزایش یافته است.

پس از اینکه بیت کوین به سطح قیمت ۵۰ هزار دلار رسید، اکثر آدرس های این رمز ارز در سود قرار گرفتند و داده های On-Chain نشان می‌دهند که اکثر صاحبان بیت کوین همچنان در منطقه سبز قرار دارند چرا که میانگین ورود به بازار بیت کوین از سرمایه گذاران در سطح ۴۵ هزار دلار است و بالاترین ارزش این شاخص در اواخر ماه آپریل و اوایل ماه می بدست آمد و در آن زمان بیت کوین هر روز اوج قیمت های جدیدی را ثبت می‌کرد.

مقادیر بالای شاخص ممکن است نشان دهد که بازار در حال اشباع شدن است و معامله گران ممکن است دیر یا زود به سود خود برسند تا قربانی بازار نزولی احتمالی بیت کوین نشوند.

بنا به داده های سانتیمنت، قیمت بیت کوین بشدت با فعالیت تیم توسعه دهنده آن در گیت هاب ارتباط دارد و فعالیت توسعه بیت کوین در ماه می به اوج خود رسید و این شاخص می‌تواند نشانه ای برای جذب سرمایه گذاران مختلف باشد.

اگرچه فعالیت توسعه بیت کوین در حال نزدیک شدن به اوج خود در ماه می است و قیمت آن نیز به اوج قیمتی که در سطح ۶۵ هزار دلار ثبت کرده نزدیک می‌شود اما احساسات بازار نشان می‌دهند که بازار کمی داغ شده است.

در زمان نگارش این خبر بیت کوین سطح قیمتی ۵۰ هزار دلار که دیروز به آن رسیده بود را از دست داده و با ۱.۲ کاهش قیمت طی شبانه روز اخیر در سطح قیمت ۴۹۵۱۰ دلار قرار دارد.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده