آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

بیت کوین ۲۰ هزار دلاری

بیت کوین 20 هزار دلاری

اسکات ماینرد مدیر ارشد فناوری شرکت گوگنهایم می‌گوید این روند صعودی بیت کوین پایدار نیست.
اسکات ماینرد مدیر ارشد فناوری گوگنهایم پارتنرز در مصاحبه ای با جولیا چترلی گفت که بیت کوین در یک حباب سوداگرانه قرار گرفته است و آنرا با گیم استاپ و سهام  Yolo مقایسه کرد.
وی بر این باور است که پادشاه ارز های دیجیتال در ریسک سقوط به سطح قیمتی ۲۰ هزار دلار قرار دارد.
هنگامی که به لحظه Risk – OFF برسیم ( لحظه ای سرمایه گذاران برای جلوگیری از ضرر دارایی خود را به فروش می‌رسانند ) بیت کوین به سطح قیمتی ۲۰ الی ۳۰ هزار دلار سقوط خواهد کرد.
مینرد افزود که به باور او این سطح قیمتی برای ورود و سرمایه گذاری بسیار مناسب است.
در حال حاضر بیت کوین در سطح قیمتی ۵۶۵۸۴ دلار قرار دارد و در شبانه روز گذشته ۱.۱ درصد افت قیمت داشته است و در ۷ روز گذشته ۳.۷ درصد افت داشته است.
اسکات ماینرد در اواسط دسامبر ۲۰۲۰ پیش بینی کرد که بیت کوین به سطح قیمتی ۴۰۰ هزار دلار خواهد رسید و این پیش بینی در فضای مجازی علی‌الخصوص توییتر بسیار ترند و خبرساز شد.
بلافاصله پس از آن اسکات ماینرد نظر خود را عوض کرد و نسبت به کف بازار هشدار داد و برخی اظهار داشتند که وی قصد دارد عمدتاً قیمت بیت کوین را عمدتاً کاهش دهد تا گونگهایم بتواند آنرا ارزانتر بخرد.
بنظر شما با این روند سرعتی پذیرش بیت کوین توسط شرکت ها و تورم احتمالی ایالات متحده ممکن است که بیت کوین به سطح قیمتی ۲۰ هزار دلار برسد؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.


گزیده اخبار

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده