آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

عبور بیت کوین از ۵۱ هزار دلار

عبور بیت کوین از 51 هزار دلار

به گزارش زوم ارز و در حالی پس از آنکه آلت کوین ها یک افزایش قیمت خوب را تجربه کرده و حالا در حال تثبیت قیمت خود هستند حالا بنظر نوبت به بیت کوین رسیده تا دچار افزایش قیمت شود و گل سرسبد ارز های دیجیتال جهان با عبور از سطح ۵۱۵۰۰ دلار طی شبانه روز اخیر حدوداً ۴ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد.

مهمتر از همه بیت کوین موفق شد بالاخره از سطح قیمت ۵۰۷۵۰ دلار که از نظر تحلیلگر مشهور لارک دیویس بسیار حائز اهمیت بود عبور کند.

در نمودار های مختلف، می‌بینیم که بیت کوین در سطح ۵۱۷۷۰ دلار متوقف شد و دیگر قادر به پیشروی نبود و خرس ها جلوی گاو ها را گرفتند و برای اولین بار در نزدیک به چهار ماه گذشته بیت کوین موفق شد از این سطح قیمت عبور کند.

طی هفته گذشته در حالی که آلت کوین ها در حال افزایش قیمت بودند، بیت کوین همچنان با افزایش قیمت خود ادامه داد و بیت کوین طی هفته گذشته در میان اتفاقات مختلف دچار افزایش قیمت ۸ درصدی شد و گزارش آژانس تحلیلگر داده های  On-Chain یعنی سانتیمنت را نیز با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

در این گزارش آمده است:
فعالیت جریان ورودی و خروجی بیت کوین به صرافی ها پس از مدت ها یعنی اواخر آگست و اوایل سپتامبر آرام شده و همین موضوع کمک زیادی به بیت کوین خواهد کرد.

در آینده ای نزدیک گاو های نر بیت کوین برای اینکه قیمت را به ۵۵ هزار دلار برسانند، باید از سطح قیمت ۵۲ هزار دلار عبور کنند و ویلی وو تحلیلگر مشهور باور دارد که رسیدن بیت کوین به بالای ۵۵ هزار دلار در کوتاه مدت بسیار امکان پذیر است.

مایک مک گلون دیگر تحلیلگر مشهور نیز باور دارد که بیت کوین به بالای ۱۰۰ هزار دلار تا پایان سال ۲۰۲۱ خواهد رسید.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: Coingape


بیشتر بخوانید: 

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده