آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۲۰،۰۰۰ دلار 🎯 در سال ۲۰۲۱

قیمت بیت کوین در 2021 به 220 هزار دلار خواهد رسید

Max Keizer که به دلیل پیش بینی قیمت BTC بر اساس تنظیمات نرخ هش معروف است ، امسال هدف جدیدی را برای قیمت بیت کوین دارد. درست همانطور که چند ساعت قبل قیمت بیت کوین به بالاترین رقم بالای ۳۵،۵۰۰ دلار رسیده است ، پیشکسوتان این حوزه نیز پیش بینی های جدید خود را درباره ی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ شروع کرده اند.

در ماه گذشته (دسامبر ۲۰۲۰) ، شبکه بیت کوین بالاترین نرخ هش را با ۱۳۶ بار در ثانیه ثبت کرد. در زمان نوشتن این مقاله ، نرخ هش بیت کوین از نظر اطلاعات در Blockchain.com از ۱۴۸ مورد در ثانیه عبور کرده است. طبق نمودار ارائه شده توسط این سیستم عامل ، نرخ هش بیت کوین در هفته گذشته ۱۲.٪ افزایش یافته است.

نمودار هش ریت بیت کوین

Keizer ، که قیمت بیت کوین را ۳۶۰۰۰ دلار بر اساس تنظیمات نرخ هش پیش بینی کرد ، یادداشت می کند که قیمت BTC در پایان سال جاری به ۲۲۰ هزار دلار می رسد. وی در آخرین توییت خود می نویسد:

”  قیمت بیت کوین هشریتی بود که من در تابستان گذشته قیمت ۳۶،۰۰۰ دلار را برای آن نشان گذاری کردم  که HR به بالاترین سطح رسیده است. هدف ۲۰۲۱ ، قیمت ۲۲۰،۰۰۰ دلار برای بیت کوین است. “

افزایش نرخ هش ، قدرت بنیادی رو به رشد شبکه بلاک چین بیت کوین را نشان می دهد. بیایید برخی دیگر از معیارهای موجود در بازار را که پیشنهاد یک سناریوی صعودی برای قیمت بیت کوین است ، بررسی کنیم. جالب اینجاست که پیش بینی Keizer  یک روز پس از هدف بلند مدت ۱۴۶،۰۰۰ دلار توسط JPMorgan انجام شد.

سناریوی Bull Case برای قیمت بیت کوین

Glassnode ، ارائه دهنده داده های زنجیره ای ، خاطرنشان کرد که Bitcoin MVRV Z-Score فعلی ، در حدود سطوح دیده شده در جولای ۲۰۱۷ است ، پس از آن در شش ماه آینده ۱۰X افزایش یافت و به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۱۷ یعنی ۲۰،۰۰۰ دلار رسید. بنابراین ، طبق همان معیارها ، پیش بینی قیمت ۲۲۰،۰۰۰ دلاری Keiser برای بیت کوین دور از ذهن به نظر نمی رسد.

از طرف دیگر ، با ادامه تجمع دیدنی خریداران بیت کوین در Coinbase ، از سناریوی گاوی قیمت بیت کوین به هیچ عنوان نمی توان چشم پوشی کرد.

با این حال ، سود بازار معاملات آتی بیت کوین با توجه به اطلاعات موجود در Bybt.com به بالاترین رقم ، بیش از ۱۱ میلیارد دلار ، رسیده است. این نشان می دهد که این مرحله از بازار بیش از حد گرم شده است.

منبع : coingape.com


گزیده اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده