آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

جهش بیت کوین تا ۳۰۰۰۰ دلار در صفحه اول روزنامه Financial Times

اظهار نظر روزنامه فایننشال تایمز در باره بیت کوین

روزنامه فایننشال تایمز ۱۳۲ ساله ، یکی از بزرگترین روزنامه های تجارت بین المللی در جهان ، صعود بیت کوین به ۳۰۰۰۰ دلار را در صفحه اول خود پیش بینی کرده بود .

روزنامه financial times

درست پس از دوازدهمین سالگرد پیدایش بیت کوین که شامل عنوان The Times ، درباره کمک های بانکی در زمان بحران های مالی جهانی در اوایل سال ۲۰۰۹ است.

هیچ حبابی ذکر نشده است…

رشد تاریخی بیت کوین در حال حاضر توجه بزرگترین رسانه ها را به خود جلب کرده است. تیتر رویترز ” اوج قیمت بیت کوین حتی در بلاکچین خود جاودانه شد”  بود.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است ، پادشاه ارزهای دیجیتال (بیت کوین) در دوازدهمین سالگرد پیدایش خود در ۳ ژانویه به بالاترین قیمت ۳۴،۸۰۰ دلار رسیده است .

در حالی که افزایش تعجب آور بیت کوین در اواخر سال ۲۰۱۷ به درستی به عنوان یک حباب ، محسوب شد ، حتی رسانه های شکاک نیز اقرار می کنند که این بار اوضاع واقعاً متفاوت است.

در مقاله Financials Times ، به افزایش علاقه و توجه موسسات به بیت کوین اشاره شده است ، که آن را بیشتر در سیستم مالی ادغام می کند. همچنین به سرویس رمزنگاری PayPal اشاره شده است که در اکتبر سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

رسانه های اصلی همچنان شک دارند …

رسانه های اصلی به دلیل پوشش نامساعد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ، دائماً مورد انتقاد جامعه قرار می گیرند.

مدیر سرمایه گذاری تیموتی پیترسون ادعا کرد که اقداماتی علیه ارز های دیجیتال انجام شده توسط فایننشال تایمز در ماه نوامبر وجود دارد. هیئت تحریریه روزنامه ادعا کرد که بیت کوین هیچ ارزش اساسی ندارد و جهش آن صرفاً توسط دلالان انجام می شد:

“متأسفانه ، برخلاف طلا ، وضعیت بیت کوین به عنوان یک پناهگاه امن بیش از هر چیز تئوری است. به جای ثبات ، به نوسانات سرمایه گذاران و فرصتی برای حدس و گمان در مورد تمایل بازار نسبت به ارز کمک می کند. “

منبع : u.tpday


گزیده اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده