آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

سرمایه گذاران دارایی بیت کوین خود را افزایش می‌دهند

سرمایه گذاران دارایی بیت کوین خود را افزایش می‌دهند

سرمایه گذاران دارایی بیت کوین خود را افزایش می‌دهند

به گزارش زوم ارز و بنا به گزارش موسسه ی تحلیل‌گر IntoTheBlock سرمایه گذاران بلند مدت بیت کوین در حال افزایش دارایی خود از این رمز ارز هستند؛ از آنجا که کسانی که بیت کوین خود را حداقل ۱۲ ماه نگه داشته اند دارایی آن ها در حال رشد است. پس از اینکه چند روز پیش بیت کوین از سطح قیمت ۴۰ هزار دلار عبور کرد، در ادامه ی حرکت مثبت خود به ۴۳۰۳۶ دلار رسید.

به نظر می‌رسد که ریسک خرید کوتاه مدت از بازار حذف شده است؛ چرا که بنا به گزارش IntoTheBlock از روز ۲۸ دسامبر، تعداد تریدر ها و آدرس های دارای بیت کوین به مدت کمتر از یک ماه حدود ۳۲ درصد کاهش پیدا کرده است. همچنین این بدان معناست که سرمایه گذاران بلند مدت و میان مدت که اخیراً از خرید دست کشیده بودند در صدد خرید هستند.

با توجه به داده های IntoTheBlock از سرمایه گذاران بر اساس زمان نگهداری رمز ارز ها، ۵۷ درصد از سرمایه گذاران بیش از یک سال، ۳۶ درصد از آن ها کمتر از یک سال و ۷ درصد از آن ها نزدیک به یک ماه دارایی خود را حفظ کرده اند.

بر اساس داده های CoinMarketCap بیت کوین در زمان نگارش این خبر در سطح قیمت ۴۲۶۸۳ دلار معامله می‌شود و بیشتر آلت کوین ها روز سبزی را سپری می‌کنند.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: u.today


سر تیتر اخبار:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده