آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

پیش بینی ۱۱۵۰۰۰ دلاری قیمت بیت کوین

پیش بینی 115000 دلاری قیمت بیت کوین

دان مورهد ، مدیر عامل شرکت پانتره معتقد است که قیمت بیت کوین تا اوت ۲۰۲۱ به بالای ۱۰۰۰۰۰ دلار می رسد.

دن مورهد ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بیت کوین Pantera Capital ، پیش بینی صعودی بیت کوین خود را برای سال ۲۰۲۱ حفظ کرده است.مورهد در ۱۲ ژانویه در یک کنفرانس گفت: بیت کوین آماده است تا آگوست ۲۰۲۱ تا ۱۱۵۰۰۰ دلار برسد که در هشت ماه آینده قیمت آن ۲۰۰ درصد افزایش می یابد.

او در ابتدا ، این پیش بینی را در آگوست سال ۲۰۲۰ انجام داد ، زمانی که بیت کوین با قیمت حدود ۱۱۶۰۰ دلار معامله می شد. در زمان انتشار این خبر ، بیت کوین با بیش از ۳۸۰۰۰ دلار معامله می شود. روز سه شنبه ، مورهد گفت که بیت کوین هنوز فضای زیادی برای رشد دارد.

مورهد معتقد است که تحولات عمده ارز جهانی دیجیتال مانند یوان دیجیتال چین با تقویت تصویب جریان اصلی بر بازار رمزنگاری تأثیر مثبت می گذارد. مورهد گفت: “بیش از یک میلیارد نفر بر روی زمین هستند که به بانک دسترسی ندارند اما به تلفن هوشمند دسترسی دارند و این تنها چیزی است که شما برای استفاده از ارز رمزنگاری شده نیاز دارید.”

جوی کروگ ، مدیر ارشد اطلاعات Pantera ، گفت که روند صعودی قیمت بیت کوین با جهش های قبلی متفاوت است و به همان روشی که در سال ۲۰۱۷ برگزار می شد به پایان نخواهد رسید.مورهد تنها معتقد نیست که بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰۰۰۰ دلار می رسد. در اوایل ژانویه ، مدیر اجرایی Binance.US ، کاترین کولی پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند تا پایان سال ۱۰۰۰۰۰ دلار باشد. خالق مدل  stock-to-flow ، همچنین پیش بینی کرد که بیت کوین باید تا دسامبر ۲۰۲۱ دامنه ایی از ۱۰۰ تا ۲۸۸ هزار دلار را بدست آورد.

در تاریخ ۸ ژانویه ، قیمت بیت کوین به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۴۲۰۰۰ دلار رسید. پس از اصلاح ، بیت کوین بطور مداوم در حال صعود است.

منبع : cointelegraph.com


گزیده اخبار

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده