آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

بیت کوین به ۲۷ هزار دلار میرسد!

رسیدن بیت کوین به 27000 دلار

بالاترین قیمت بین کوین ایجاد میشود

در چند روز گذشته ، افزایش مداوم قیمت بیت کوین بالاتر از مقاومت ۲۴،۵۰۰ دلار در برابر دلار آمریکا وجود داشت. BTC / USD  بسیاری از موانع را در نزدیکی ۲۵۰۰۰ و ۲۵،۵۰۰ دلار شکست تا با قیمت بالا ادامه یابد.

اکنون بیش از ۷ درصد رشد کرده و بالاتر از ۲۶۰۰۰ دلار در حال معامله شدن است، اوج قیمت آن در حدود ۲۷،۰۰۰ دلار تشکیل شد و قیمت در حال حاضر در حال سود است. و در بخش نزولی حمایت اولیه نزدیک به سطح ۲۶۴۰۰ دلار داریم این نوسانات اخیر در سطح پایین ۲۴۵۳۲ دلار و در سطح بالا ۲۶۹۹۱ دلار با بازه ۲۳.۶ در صدی است.

نمودار قیمت بیت کوین

اولین حمایت عمده در سطح نزولی نزدیک به ۲۵۸۰۰۰ دلار است. همچنین در تایم فریم ۴ ساعته BTC / USD  یک خط روند صعودی اصلی با پشتیبانی نزدیک به ۲۵،۴۰۰ دلار تشکیل شده است.

سطح ۵۰٪ Fib در افزایش اخیر از نوسان کم ۲۴۵۳۲ $ به بالاترین سطح $ ۲۶۹۹۱ نیز در نزدیکی منطقه خط روند است. سطح ۲۷،۰۰۰ دلار یک مقاومت اولیه  در حالت صعودی است وقفه ای واضح در بالای منطقه ۲۷۰۰۰ دلاری می تواند فشاری برای رسیدن به سطح ۲۸۰۰۰ و ۲۸۸۰۰ دلار را اعمال کند، هرگونه پیشرفت صعودی دیگر می تواند سرعت آزمایش سطح اصلی ۳۰،۰۰۰ دلار را تعیین کند.


BTC شیب نزولی را پشتیبانی میکند.

اگر یک اصلاح منفی مناسب وجود داشته باشد ، قیمت بیت کوین ممکن است پیشنهادهای نزدیک به سطح ۲۵،۸۰۰ و ۲۵،۵۰۰ $ را پیدا کند، حمایت عمده بعدی نزولی نزدیک به سطح ۲۵۰۰۰ دلار است. اولین پشتیبانی مهم نزدیک به سطح ۲۴۲۰۰ (آخرین منطقه شکست اصلی) است وهرگونه ضرر و زیان بیشتر ممکن است قیمت را به سمت منطقه پشتیبانی ۲۲۰۰۰ دلاری سوق دهد.

منبع: نیوز بی تی سی


گزیده اخبار

محسن عباسپور
محسن عباسپور
کارشناسی ارشد مدیریت مالی | مدرس دانشگاه | تحلیل گر ارزهای دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده