آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

در انتظار بیت کوین ۳۰ هزار دلاری

در انتظار بیت کوین 30 هزار دلاری

در انتظار بیت کوین ۳۰ هزار دلاری

به گزارش زوم ارز، پیتر شیف مدیر اجرایی یورو پسیفیک کپیتال در توییتر درباره وضعیت قرمز بیت کوین اظهار نظر کرد و در مورد آینده آن صحبت کرد.

بیت کوین به سطح ۳۴۵۰۰ دلار رسید و آخرین بار چنین سطحی در پایان جولای ۲۰۲۱ مشاهده شد.

وی انتظار دارد بیت کوین بزودی سطح ۳۰ هزار دلار را بشکند.

در توییتی که وی به تازگی منتشر کرد، این سرمایه گذار برجسته طلا و منتقد بیت کوین اظهار داشت که پادشاه ارزهای دیجیتال تاکنون به شیوه آرامی سقوط کرده و با این حال شیف معتقد است هنگامی که بیت کوین به سطح ۳۰ هزار دلار برسد احتمال ریزش سنگین‌تر از آن نیز وجود دارد.

پیش از این، او در توییتی نوشت که پس از شروع کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار، کاهش سریع قیمت منجر به رسیدن قیمت به ۱۰ هزار دلار خواهد شد.

پیتر شیف همچنین از ضررهای متحمل شده سهامداران شرکت های مایکرو استراتژی، صندوق تراست بیت کوین گری اسکیل و آرک اینوست که بخاطر ریزش بیت کوین دچار سقوط قیمت شدند ابراز خوشحالی کرد.

وی به این موضوع اشاره کرد که سهام مایکرواستراتژی بیش از ۳۱ درصد کاهش قیمت را نسبت به سال گذشته تجربه نموده و کل رشد ۴۰ درصدی سال گذشته خود را از دست داده و علاوه بر این، ۷۱.۴ درصد با رشد قیمت خود که در فوریه ۲۰۲۱ ثبت کرد فاصله دارد و او باور دارد که این ریزش بخاطر ریزش قیمت بیت کوین است.

نظر شما همراهان زوم ارز نسبت به کاهش قیمت فعلی ارزهای دیجیتال چیست؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع:  U.Today


سر تیتر اخبار:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده