آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

خبر جدید: اوج قیمت جدید بیت کوین

خبر جدید: اوج قیمت جدید بیت کوین

به گزارش زوم ارز و بنا به داده های صرافی های مختلف و دو وبسایت معتبر و مرجع CoinGecko و کوین مارکت کپ، پادشاه ارز های دیجیتال دیروز عصر اوج قیمت جدید خود را ثبت کرد.

این رکورد تازه پس از آن صورت گرفت که صندوق ETF بیت کوین شرکت ProShares در ایالات متحده در ۱۹ اکتبر آغاز بکار کرد و همانطور که تیم خبری زوم ارز برای شما گزارش داد، این صندوق به دومین صندوق پر معامله ETF در تاریخ بورس نیویورک بود.

بلافاصله پس از آغاز معاملات این صندوق در بازار بورس نیویورک، بیت کوین کمترین قیمت روزانه خود را ثبت کرد ولی گاو ها به سرعت وارد عمل شدند و مجدداً در کف قیمت خریداری کرده و بیت کوین را به چنین سطح قیمتی رساندند.

اوج قیمت قبلی که از سوی بیت کوین ثبت شد در سطح قیمت ۶۴۸۰۴ دلار بود که این اتفاق در ۱۴ آپریل رخ داد و در چنین روزی سهام صرافی دیجیتال کوین بیس بصورت عمومی در بازار بورس نزدک لیست شد و حالا بیت کوین اوج قیمت خود را حتی در سطح قیمتی فراتر از ۶۶ هزار دلار و سطح قیمت ۶۷۲۷۶ دلار ثبت کرده است.

دقیقاً ۱۸۹ روز برای قدیمی ترین ارز دیجیتال جهان طول کشید تا اوج قیمت جدیدی را ثبت کند و این رمز ارز از اصلاح قیمت های بسیار شدیدی در ماه های جولای و ژوئن جان سالم بدر برد و در ماه ژوئن بود که بیت کوین سطح قیمت ۲۸ هزار دلار را لمس کرد و از آن زمان تاکنون ۱۲۵ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.

شما همراهان زوم ارز چه آینده ای را برای بیت کوین متصور هستید؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید