آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

آیا بیت کوین می تواند ۴۰،۰۰۰ دلار را بازپس بگیرد؟

آیا بیت کوین می تواند 40،000 دلار را بازپس بگیرد؟

قیمت بیت کوین برای اولین بار از زمانی که الون ماسک با پشتیبانی از ارز رمزنگاری شده در هفته گذشته ، بیت کوین را به ۳۸۰۰۰ دلار رساند ، با شکست صعودی بالاتر از مقاومت ۳۵۰۰۰ دلاری روبرو شد.

بیت کوین امروز در حدود ۳۶،۸۰۰ دلار به اوج خود رسید. این شکست درست اندکی پس از آن رخ داد که اتریوم به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۱۵۶۴ دلار رسید.

بنابراین آنچه در مرحله بعدی بیت کوین است ، تجزیه و تحلیل تکنیکال ما ( نویسنده ) نشان می دهد که ممکن است افزایش قیمت بیت کوین هنوز کاملاً تمام نشده باشد.

تحلیل قیمت بیت کوین

با نگاه کردن به نمودار ، روند فعلی بیت کوین در روز بالاتر از SMA 50 روزه است و قیمت بیت کوین از کانال نزولی خارج شده است.

نمودار قیمت بیت کوین

اگرچه قیمت بیت کوین SMA 50 روزه را در ۲۷ و ۲۸ ژانویه لمس کرده بود و بیت کوین امروز موفق به رسیدن به بالاتر از  SMA 50 روز شد ، که نشان می دهد قدرت فروش برای معکوس کردن حرکت ناکافی است. بیت کوین در حال حاضر روندی صعودی دارد ، اما به نظر می رسد قدرت خرید حجم معاملات روزانه نیز در حال ضعیف شدن است.

در آینده نزدیک ، بیت کوین برای شکستن بالاترین قیمت قبلی ۴۰،۰۰۰ دلار تلاش خواهد کرد ، جایی که فشار فروش حداکثری وجود دارد. برای کوتاه مدت انتظار می رود که بیت کوین به یک روند صعودی ضعیف ادامه دهد.

از نمودار MACD ، خط سریع (خط آبی) و خط آهسته (خط زرد) در یک تقاطع قرار دارند و به نظر می رسد در بالای صفر محور یک صلیب طلایی تشکیل می دهند. معامله گران باید توجه داشته باشند که این روند طی چند روز آینده بسیار مهم است تا تعیین کنند که آیا می توان یک صلیب طلایی تشکیل داد. اگر MACD (خط سریع) خط سیگنال (خط زرد) را بشکند و با دستیابی به موفقیت در حجم ، یک روند صعودی کوتاه مدت را تشکیل می دهد. در حال حاضر ، براساس قضاوت فوق ، در کوتاه مدت اندکی افزایش قیمت رخ خواهد داد.

به نظر می رسد بیت کوین در حال حاضر روند صعودی داشته و بر اساس CoinMarketCap در حال حاضر با قیمت ۳۶،۰۴۰ دلار معامله می شود.

منبع : blockchain.news


گزیده اخبار

 

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده