آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

افزایش قیمت دو ارز محبوب بازار

افزایش قیمت دو ارز محبوب بازار

به گزارش زوم ارز یک هفته اخیر برای بازار ارز های دیجیتال سبز بوده است چرا که بیشتر دارایی های دیجیتال به صورت روزانه شاهد افزایش قیمت خود بودند.

طی چند روز گذشته و از زمان ارتقاء گسترده شبکه بلاکچین اتریوم که با نام لندن صورت گرفت اتریوم تحرک قیمت زیادی را تجربه و توجه سرمایه گذاران و کاربران را به خود جلب کرد و در میان پیشرفت های دیگر مکانیزم سوزاندن توکن تورمی نیز معرفی شد و بسیاری از افراد انتظار داشتند که قیمت اتر بالا برود  این اتفاق نیز رخ داد.

بنا به گزارش پلتفرم مرجع CoinGecko در زمان نگارش این مقاله اتر طی شبانه روز اخیر افزایش قیمت ۵.۴ درصدی را تجربه کرده و هم اکنون در سطح قیمتی ۳۱۳۱ دلار قرار دارد.

جالب اینجاست که بدانید از زمان راه اندازی هاردفورک لندن تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد اتر سوزانده شده که ارزش آنها بیش از ۳۱ میلیون دلار است.

در همین حال بیت کوین نیز معطل نمانده و دچار افزایش قیمت شده و طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت ۳ درصدی را تجربه کرده و از مقاومت بسیار سنگین ۴۴ هزار دلار نیز عبور کرده و هم اکنون در سطح قیمتی ۴۴۷۱۲ دلار قرار دارد و اگر گاو ها پا پس نکشند راه صعود خود را هموار می‌بیند.

در بین ۱۰ ارز برتر دنیای ارز های دیجیتال فقط دوج کوین موفق به افزایش قیمت دو رقمی شده و هم اکنون در زمان نگارش این خبر با ۲۴.۲ درصد افزایش قیمت در سطح قیمتی ۰.۲۶ دلار قرار دارد.

سایر رمز ارز های برتر بازار نیز طی ۲۴ ساعت گذشته کمتر از دو ارز برتر بازار و پادشاه میم کوین ها صعود قیمت را تجربه کردند و به عنوان مثال بایننس کوین تنها ۴ درصد رشد قیمت و کاردانو ۵.۲ درصد و توکن XRP نیز افزایش قیمت ۸.۲ درصدی را تجربه کرده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: CryptoSlate


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده