آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

احضار روح؛ ترس وحشتناکی بازار را فرا گرفته

احضار روح؛ ترس وحشتناکی بازار را فرا گرفته

احضار روح؛ ترس وحشتناکی بازار را فرا گرفته

به گزارش زوم ارز، شاخص ترس و طمع ارز های دیجیتال بار دیگر در قلمرو ترس شدید قرار گرفته است.

بر اساس آخرین به روزرسانی روزانه، این شاخص که ابزار مفیدی برای اندازه گیری احساسات بازار محسوب می‌شود به پایین تر سطح از ماه جولای رسیده و دیروز به سطح ۱۸ واحد رسید و هم اکنون در سطح ۱۶ واحد قرار گرفته که بیانگر ترس شدید در بازار است و در واقع این شاخص چند روز قبل در سطح ۳۳ قرار گرفته بود که بیانگر ترس عادی در بازار است.

بیت کوین در ۴ دسامبر به شدت دچار کاهش قیمت شد و برای اولین بار از اوایل اکتبر به سطح ۴۲ هزار دلار بازگشت و البته این موضوع پایدار نبود و بیت کوین فقط برای مدتی این سطح قیمت را به خود دید پس از آن خریداران (گاو ها) به سرعت توانستند قیمت بیت کوین را به سطوح بالاتر برسانند.

پادشاه ارز های دیجیتال تاکنون نتوانسته سطح ۵۰ هزار دلار را بدست آورد و در حال حاضر با قیمت ۴۹۲۳۰ دلار در صرافی بیت استمپ معامله می‌شود.

در ۹ نوامبر، این شاخص به اوج خود رسید و در سطح ۸۴ واحد قرار گرفت و این موضوع تنها یک روز قبل از این بود که بیت کوین به اوج قیمت فعلی خود یعنی سطح ۶۹ هزار دلار برسد.

هم اکنون بیت کوین در شبانه روز اخیر، کاهش قیمتی ۱.۴ درصدی را تجربه کرده و در سطح قیمت ۴۸۷۸۵ دلار معامله می‎‌شود و روز خوبی را سپری نمی‌کند.

تحلیل شما همراهان زوم ارز نسبت به آینده بیت کوین چیست؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


سر تیتر اخبار:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات خود را ثبت نمایید
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی
مرتضی
2 سال قبل

سلام آقای فرجی
امیدی هست که شاخص برگرده؟

آخرین مقالات منتشر شده