آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

افت قیمت بیت کوین به ۳۰ هزار دلار ضروری بود !

افت قیمت بیت کوین به 30 هزار دلار ضروری بود !

کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار کاهش یافت زیرا قیمت بیت کوین به ۳۰۲۲۹ دلار رسید و قیمت آلت کوین ها به طور صحیح به شدت کاهش یافت.

سرخوشی در بازار ارزهای رمزنگاری در تاریخ ۱۱ ژانویه فروکش کرد زیرا اکثر آلت کوین ها با افزایش شدید قیمت بیت کوین شاهد افزایش بیش از ۲۰ درصدی قیمت خود بودند.پس از سقوط به زیر سطح پشتیبانی ۴۰،۰۰۰ دلار در ۱۰ ژانویه ، فشار فروش بیت کوین یک شبه افزایش یافت و قیمت آن را تا ۳۰۲۲۹ دلار پایین آورد تا سطح حمایت نرم افزایش یابد.

کاهش سریع قیمت منجر به انحلال قراردادهای آتی به ارزش بیش از ۲.۷ میلیارد دلار شد و کندل های طولانی در نمودار قیمت بیت کوین نشان می دهد که با کاهش قیمت از ۴۱۰۰۰ دلار به ۳۲۲۲۹ دلار ، سرعت تصفیه سریع رخ داد.

مارک کوبان ، مالک دالاس ماوریکس گفت که بیت کوین ، اتر و چند ارز دیگر احتمالاً مسیر آمازون و eBay را دنبال می کنند و همچنان شاهد افزایش ارزش آنها هستند.کسانی که نقش بیشتری در این صنعت دارند ، مانند مدیر عامل سلسیوس ، الکس مشینسکی ، کاهش اخیر را تصحیح قیمت سالم می دانند و مشینسکی اشاره کرد که احتمال سقوط قیمت بیت کوین تا ۱۶۰۰۰ دلار قبل از شروع روند صعودی وجود دارد.

بازارهای سنتی این فشار را احساس می کنند

بخش مالی سنتی نیز روز دوشنبه تحت فشار قرار گرفت ، زیرا وضعیت سیاسی در ایالات متحده همچنان باعث ایجاد تنش و عدم اطمینان در مورد آینده کشور و اقتصاد می شود.

قیمت S&P 500 ، Dow و NASDAQ به ترتیب با افت ۰.۶۶٪ ، ۰.۲۹٪ و ۱.۵۵٪ همراه بودند زیرا سهام فناوری بزرگ و سهام FAANG به پایین ترین سطح از ۲۶ نوامبر رسیده اند.

تحلیلگران می گویند این اصلاح درست بوده است.

تقریباً هر بار که قیمت بیت کوین هزار دلار کاهش می یابد ، خرس ها ، قاتلان و تازه واردان از شبکه Netherscape ظاهر می شوند تا خواستار مرگ بیت کوین شوند.با توجه به اینکه قیمت بیت کوین از ۱۷،۵۸۶ دلار در ۱۱ دسامبر به ۴۱،۹۵۰ دلار در کمتر از یک ماه افزایش یافت ، دیوید لیفچیتز ، مدیر عامل  ExoAlpha ، این عقبگرد را ، اصلاح سالم توسط موسسات هوشمندی می داند که بیت کوین را بین ۲۰،۰۰۰ دلار تا ۳۰،۰۰۰ دلار خریداری کردند.

قیمت اتریوم نیز تحت تأثیر رکود امروز قرار گرفت و قبل از یافتن پشتیبانی ، به ۹۱۴ دلار کاهش یافت. از میان ۵۰ کوین برتر ارز رمزنگاری شده ، تنها رمز ارز فعلی با رنگ سبز معاملات ،NEO است که ۱.۵ درصد رشد داشته و ۲۲.۵۲ دلار معامله می شود.در حال حاضر ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده ۸۴۷ میلیارد دلار است و نرخ تسلط بیت کوین بر بیت کوین ۶۸.۹ درصد است.

منبع : cointelegraph.com


گزیده اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده