آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

اسکات ماینرد: قیمت بیت کوین می‌تواند به ۶۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

اسکات ماینرد: قیمت بیت کوین می‌تواند به 600,000 دلار برسد.

اسکات ماینرد مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت Guggenheim می‌گوید افزایش قیمت بیت کوین پایدار نیست اما ممکن است قیمت آن حتی به ۶۰۰,۰۰۰ برسد.
این مدیر ارشد می‌گوید که قیمت بیت کوین پتانسیل رسیدن به ۶۰۰ هزار دلار را دارد. او در مصاحبه اخیرش با CNN گفت:
تحقیقات شرکت در مورد بیت کوین از ۱۰ سال گذشته تا کنون نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال می‌تواند به این سطح قیمت برسد. او گفت که اگر میزان عرضه بیت کوین برابر با طلا باشد، طبق محاسبات وی قیمت بین ۴۰۰ هزار دلار تا ۶۰۰ هزار دلار خواهد بود.
” اگر شما عرضه بیت کوین را نسبت به عرضه طلا در جهان در نظر بگیرید و با توجه به ارزش کل طلا و با توجه به مقدار بیت کوین، پس قیمت ۴۰۰ هزار دلار الی ۶۰۰ هزار دلار به ازای هر بیت کوین تعیین خواهد شد.”

بازار قدرت پشتیبانی افزایش قیمت بیت کوین را ندارد.

قیمت بیت کوین از نوامبر ۲۰۲۰ رو به رشد بوده است. این رشد وقتی که بیت کوین به بالاترین نرخ تاریخ خود یعنی ۴۱ هزار دلار رسید قوی تر شده است بود. اگرچه در نهایت قیمت به سطح ۳۰ هزار دلار سقوط کرد. این اتفاقی بود که جامعه ارز دیجیتال و سرمایه گذاران به این سوال وا داشت که آیا این فقط یک کاهش قیمت بود یا اصلاح قیمتی بود برای رسیدن به سطح ۲۰ هزار دلار.
بنا به اسکات ماینرد این اصلاح قیمت به این خاطر بود که موسسه ها هنوز انقدر قوی نیستند که این چنین رشد قوی ای را پشتیبانی کنند. با این حال او نسبت به اینکه توان موسسه ها بیشتر شود و پتانسیل بیت کوین برای رشد قیمت با توجه به اهمیت آن در اقتصاد جهانی بیشتر شود خوشبین است.
او افزود: ارز رمزنگاری شده احترام و توجه زیادی را جلب کرده است و اهمیت آن در اقتضاد جهانی روز به روز بیشتر و بیشتر خواهد شد.
ماینرد قبلا گفته بود که قیمت هر بیت کوین به ۴۰۰ هزار دلار خواهد رسید.
در واقع مشارکت شرکت ها می‌تواند نقشی اساسی در بالا بردن قیمت بیت کوین داشته باشد. پس از اصلاح قیمت ۳۰ هزار دلار تحلیلگران JP Morgan گفته اند که بزرگترین پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتال جهان یعنی Grayscale نقشی اساسی در بازگرداندن قیمت به بالاتر از ۴۰ هزار دلار دارد.
منبع: dailyhodl.com


گزیده اخبار

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده