آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

فروش یک توکن عجیب NFT با قیمت ۴۰۰ هزار دلار

فروش یک توکن عجیب NFT با قیمت 400 هزار دلار

زنی که تصویر وی در میم Overly attached girlfriend حضور دارد حالا به مشهور ترین شخصیت اینترنتی که از هیجانات پیرامون توکن های NFT بهره مند می‌شوند تبدیل شده است.
photo ۲۰۲۱ ۰۴ ۰۵ ۰۹ ۵۴ ۵۴
لاینا موریس ۲۹ ساله به تازگی میم خود که در سال ۲۰۱۲ تولید شده بود را با قیمت ۲۰۰ واحد اتریوم معادل حدوداً ۴۰۰ هزار دلار به عنوان یک توکن NFT فروخت.
این توکن در مزایده قرار گرفته بود و برنده آن فرزین فردین فرد مدیرعامل بین المللی چند رسانه ای ۳F Music که تازگی به یکی از نهنگ های دنیای توکن های NFT و هنر های دیجیتال تبدیل شده است بود.
لاینا موریس هیجان خود را پنهان نمی‌کند و در توییتر خود نوشت که این مقدار پول زندگی او را تغییر خواهد داد.
در این توییت آمده است:
حقیقتاً شما هیچ تصوری از اینکه این پول چگونه زندگی من را تغییر خواهد داد ندارید. من بی نهایت سپاسگزارم و هنوز هم متحیر هستم.
در سال ۲۰۱۲ موریس با ساخت این میم که از آهنگ  Boyfriend جاستین بیبر خواننده مشهور آمریکایی آن را خوانده بود مشهور شد.
جدا از متن خنده داری که در این توکن قرار دارد، تصویر وی و نگاه خیره کننده اش  نیز بسیار جالب است و باعث شد که این میم به سرعت ترند شود.
موریس اولین فرد در شبکه های مجازی نیست که میم خود را به عنوان توکن NFT به فروش رسانده است.
ماه گذشته یک عکس که عنوان آن Bad Luck Brian بود به قیمت ۴۱ دلار فروخته شد. در همین حال میم Nyan Cat نیز با قیمت باورنکردنی ۶۰۰ هزار دلار به حراج گذاشته شد.
به نظر شما این هیجانات پیرامون دنیای NFT تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


گزیده اخبار

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده