آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

نهنگ ها همچنان به دنبال جمع آوری بیت کوین

نهنگ ها همچنان به دنبال جمع آوری بیت کوین

داده هایی که موسسه تجزیه و تحلیل داده ها یعنی سنتیمنت به اشتراک گذاشته است نشان می‌دهند که علی‌رغم رسیدن بیت کوین به سطح قیمتی ۳۴ هزار دلار اما باز هم نهنگ های بیت کوین به دنبال خرید بیشتر از این رمز ارز در کف قیمتی هستند.

بنا به آخرین توییتی که از سوی سنتیمنت منتشر شده، کیف پول هایی که حداقل ۱۰۰۰ واحد بیت کوین در اختیار دارند به دنبال خرید بیت کوین بیشتر و جمع آوری پادشاه ارز های دیجیتال هستند.

حتی دارندگانی که در کیف پول های خود بین ۱۰ الی ۱۰۰۰ واحد بیت کوین دارند نیز دست بردار نیستند و به دنبال افزایش موجودی خود هستند.

کیف پول هایی که تعداد اندکی بیت کوین دارند نیز به دنبال فروش دارایی خود هستند و کیف پول های آنها به سرعت کوچک می‌شود.

همانطور که چند روز قبل گزارش دادیم، تیم سنتیمنت و تیم گلس نود مدعی شدند که نهنگ ها بیت کوین را از چنگ سرمایه گذاران خرد در آوردند و به دنبال خرید بیت کوین سرمایه گذاران خرد و کوچک و کسانی که به تازگی وارد بازار ارز های دیجیتال شده بودند هستند و در آن زمان بیش از ۹ میلیون از ۱۸ میلیون واحد بیت کوین در دسترس در اختیار نهنگ ها بود و حالا به نظر می‌رسد که این رقم روز به روز بیشتر شده و نهنگ ها به این ارقام راضی نیستند.

بنا به داده های وبسایت معتبر کوین مارکت کپ، بیت کوین در شبانه روز اخیر ۱.۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و هم اکنون در سطح قیمتی ۳۵۸۴۴ دلار معامله می‌شود.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


گزیده اخبار :

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده