آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

رشد شدید قیمت سولانا و آوالانچ

رشد شدید قیمت سولانا و آوالانچ

رشد شدید قیمت سولانا و آوالانچ

به گزارش زوم ارز و بنا به داده های ارائه شده از سوی موسسه معتبر و مرجع CoinMarketCap دو رمز ارز سولانا و آوالانچ طی ۲۴ ساعت گذشته رشد قیمتی بیش از ۱۰ درصد را تجربه نمودند.

دو ارز دیجیتالی که ذکر کردیم عملکرد بسیار خوبی بین صد ارز برتر بازار داشتند اما آلت کوین های دیگری مثل پولکادات بودند که رشد قیمتی بیشتر از آنها داشتند.

رمز ارز سولانا طی شبانه روز اخیر رشدی ۱۱ درصدی و آواکس نیز رشدی ۱۴.۷ درصدی و ارز دیجیتال پولکادات رشدی ۱۶ درصدی را تجربه نمودند.

اتریوم نیز رشدی ۹ درصدی را تجربه نموده و بالاخره خریداران این رمز ارز توانستند سطح قیمت ۳ هزار دلار را پس بگیرند.

در این بین، پادشاه ارز های دیجیتال یعنی بیت کوین توانست برای اولین بار از ۲۱ ژانویه از سطح قیمت ۴۰ هزار دلار عبور کند و رشد قیمتی ۱۱ درصدی را تجربه نماید. این رمز ارز با ۱۰.۵ درصد رشد طی شبانه روز اخیر، هم اکنون در سطح ۴۱۶۰۵ دلار معامله می‌شود.

به دنبال رشد قیمت بیت کوین و اکثر آلت کوین ها، ارزش کل بازار هم اکنون در سطح قیمت ۱.۹۹ تریلیارد دلار قرار دارد و رشدی ۱۰.۵ درصدی را تجربه نموده است.

طی شبانه روز اخیر تریدرها شاهد لیکویید شدن ۱۲۲ میلیون دلار بودند که ۸۵ درصد از این لیکوییدی ها متعلق به پوزیشن های شورت بوده است.

پادشاه کریپتو پس از سقوط قیمت در اوایل دیروز، به دلیل اطلاعات غیرمنتظره شغلی قوی ایالات متحده، بهبود قیمت شدیدی را تجربه نموده است.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع:  U.Today


سر تیتر اخبار:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده