آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

قیمت بیت کوین به ۶۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

بیت کوین به 60000 دلار خواهد رسید

اسکات مینرد ، مدیر ارشد سرمایه گذاری Guggenheim Partners ، در مصاحبه ۲ فوریه خود با جولیا چاترلی CNN پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند به قیمت ۶۰۰۰۰۰ دلار برسد:

ما تحقیقات اساسی زیادی انجام دادیم ، و اگر شما عرضه بیت کوین را نسبی می دانید ، بیایید بگوییم عرضه طلا در جهان ، و ارزش کل چیست ، اگر بیت کوین به این نوع اعداد می رفت ، شما در مورد ۴۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ دلار به ازای هر بیت کوین صحبت کنید.

در حالی که مینرد متقاعد نشده است که بزرگترین ارز رمزنگاری شده در نهایت می تواند به هدف فوق الذکر برسد ، اما او معتقد است که “فضای زیادی برای اجرا دارد”.

هنوز در انتظار اصلاح قیمت ۵۰ درصدی

گوگنهایم در ماه نوامبر به کمیسیون بورس و اوراق بهادار مراجعه کرد تا در بیت کوین از طریق مدیر دارایی رمزنگاری Grayscale سرمایه گذاری کند. همانطور که توسط U.Today گزارش شد ، ثبت آن در تاریخ ۳۱ ژانویه به اجرا درآمد ، این بدان معناست که شرکت در نهایت می تواند در معرض دارایی جدید قرار گیرد.

مینرد می گوید که بیت کوین تقریباً یک دهه است که در رادار گوگنهایم قرار گرفته است ، اما ارزش بازار آن به اندازه کافی بزرگ نبود که بتواند پول موسساتی را توجیه کند.

“ما تقریباً ده سال است که به دنبال بیت کوین هستیم و اندازه بازار آنقدر بزرگ نبود که بتواند پول سازمانی را توجیه کند. همانطور که کل ارزش بازار بیت کوین بزرگتر شد.”

نمودار قیمتی بیت کوین

با این حال ، مینرد همچنان بر همان عقیده قبلی خود ایستاده است که حمایت نهادی آنقدر قوی نیست که بیت کوین بتواند بالاتر از سطح فعلی قیمت خود باشد. در زمان انتشار این خبر ، در بورس Bitstamp با قیمت ۳۶،۶۸۶ دلار معامله می شود.

به گفته مدیر گوگنهایم ، جهش بیت کوین خیلی داغ شده است و او هنوز هم با دیدن تصحیح ۵۰ درصدی تعجب نمی کند:

بیت کوین و اقتصاد جهانی

صحبت از الون ماسک که اخیراً بعنوان یک حامی بیت کوین مطرح شد ، مینرد اظهار داشت که ارزهای رمزپایه می توانند برای اقتصاد جهان “بیشتر و مهمتر” شوند.ارز رمزنگاری شده به حوزه احترام پذیری وارد شده و اهمیت اقتصادی آن در جهان بیشتر و بیشتر خواهد شد.دیروز ، کیتی وود ، بنیانگذار Ark Invest ، بیت کوین را “ایده ای بسیار بزرگتر” از اپل و آمازون خواند.

منبع : U.today


گزیده اخبار

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده