آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

تحلیلگر مشهور هنوز هم باور دارد که بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید

تحلیلگر مشهور هنوز هم باور دارد که بیت کوین به 100 هزار دلار خواهد رسید

علی‌رغم عملکرد فاجعه بار بیت کوین طی ماه قبلی که در این ماه نیز ادامه داشته است، اما بنا به پیتر برنت بیت کوین همچنان می‌تواند به سطح قیمتی ۱۰۰ هزار دلار در آینده برسد.

بر اساس توییتی که پیتر برنت در ۷ ژوئن نوشت، او باور دارد که بیت کوین علی‌رغم اصلاح قیمت های اخیر همچنان می‌تواند در دراز مدت سطح قیمتی ۱۰۰ هزار دلار را لمس کند.

این امر پس از آن رخ داد که وی سایر تریدر های بازار بزرگ ارز های دیجیتال را به چالش بکشد و از آنها پرسید که آیا نمودار معکوس بیت کوین نزلی است یا صعودی و از تریدر ها خواست که این موضوع را تعیین کنند.

همانطور که بصورت مفصل در روز پنجشنبه برای شما گزارش دادیم، پیتر برنت اخیراً خاطرنشان کرده بود که حتی در بدترین سناریو های ممکن نیز بیت کوین به زیر ۲۱ هزار دلار نخواهد رسید که البته همین رقم هم معادل ۶۹ درصد اصلاح قیمت از زمان اوج قیمت بیت کوین که ۲ ماه پیش در سطح قیمتی ۶۴۸۰۴ دلار ثبت کرد می‌باشد؛ بیت کوین در ۱۴ آپریل سطح قیمتی ذکر شده را لمس کرد ولی قادر به حفظ این سطح قیمتی نبود و دچار افت قیمت شد و پس از آن هم در تاریخ ۱۹ می به سطح قیمتی ۳۰ هزار دلار رسید.

در چرخه بازار قبلی یعنی دسامبر ۲۰۱۷، بیت کوین سقوط قیمت ۸۴ درصدی را نسبت به اوج قیمت خود تجربه کرد، با اینکه در آن زمان بیت کون اصلاح قیمت بیشتری را تجربه کرد اما هیچکدام مورد توجه پیتر برنت قرار نگرفت.

پیتر برنت تریدر و تحلیلگر افسانه ای و پیشکسوت این اصلاح قیمت شدید بیت کوین را نیز پیش بینی کرده بود که بطور مفصل برای شما همراهان عزیز زوم ارز گزارش دادیم.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


گزیده اخبار :

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده