آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

نهنگ ها ۴ میلیارد دلار بیت کوین را جا به جا کردند🐋

نهنگ ها 4 میلیارد دلار بیت کوین را جا به جا کردند

به گزارش زوم ارز و بر اساس داده های Whale Alert در چند ساعت گذشته دارندگان بزرگ بازار ارز های دیجیتال که به نهنگ معروف هستند ۶ انتقال بزرگ بیت کوین را رقم زده و به طور متوسط ۱۳۵۰۰ واحد بیت کوین را جا به جا کردند.

هر یک از این انتقال ها، طبق جزئیات ارائه شده از سوی سرویس رمزنگاری محبوب این انتقال ها از صرافی بایننس انجام شده و وجوه بین کیف پول داخلی این صرافی جا به جا شده و مقدار کل بیت کوین منتقل شده ۸۱۵۵۶ واحد است که این رقم معادل حدوداً ۴ میلیارد دلار است.

در ۲ سپتامبر پادشاه رمز ارز های جهان یعنی بیت کوین توانست از سطح قیمت ۵۰ هزار دلار عبور کند و پیش از این نیز این رمز ارز در ۲۳ آگست و در اواسط ماه می به این سطح قیمتی رسیده بود و با این حال این دفعه نیز نتوانست سطح قیمت ۵۰ هزار دلار را ثابت نگه دارد و مجدداً به منطقه ۴۸۴۰۰ دلار سقوط کرد.

فروشنده داده های On-Chain یعنی آژانس تحقیقاتی سانتیمنت گزارش داد که با افزایش قیمت بیت کوین و رسیدن آن به سطح قیمت ۵۰ هزار دلار، تعداد تراکنش هایی که بیش از ۱۰۰ هزار دلار ارزش داشتند به اوج تاریخی جدیدی رسید.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی کوین مارکت کپ این رمز ارز حال حاضر بیت کوین توانسته سطح قیمت ۵۰ هزار دلار را پس گرفته و در سطح قیمت ۵۰۳۵۱ دلار قرار دارد.

اخیراً بسیاری از معاملات بزرگ بیت کوین از سوی Whale Alert مورد توجه قرار گرفته است و همانطور که تیم خبری زوم ارز برای شما همراهان گرامی خود گزارش داد، نهنگ های ناشنس بیت کوین در ۲۸ آگست ۳ میلیارد دلار از این رمز ارز جا به جا کرده و به همین مقدار نیز بسنده نکردند و روز بعدی بیش از ۴ میلیارد دلار بیت کوین را جا به جا کردند.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


بیشتر بخوانید:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آخرین مقالات منتشر شده