آربیتراژ گیری تحلیل کاربران مقایسه صرافی ها قیمت ارزها اخبار
لایت فارکس

۴۰۷ میلیون دوج کوین بین نهنگ‌های ناشناس جابجا شد

407 میلیون دوج کوین بین نهنگ‌های ناشناس جابجا شد

۴۰۷ میلیون دوج کوین بین نهنگ‌های ناشناس جابجا شد

به گزارش زوم ارز طی ۱۷ ساعت گذشته، نهنگ های ناشناس دوج کوین تقریباً ۴۰۸ میلیون واحد از این رمز ارز را در بیش از دوجین تراکنش در اندازه های مختلف، بین کیف پول های خود جابجا کردند.

اکانت توییتری DogeWhaleAlert که فعالیت نهنگ های دوج کوین را ردیابی و گزارش می‌کند، ۲۸ توییت در مورد نقل و انتقالاتی حاوی مقادیر مختلف از بزرگترین میم کوین بازار ارائه کرد.

مقادیر این تراکنش‌ها از ۸۲ میلیون واحد تا ۵ و ۴ میلیون واحد متغیر بود.

یکی از این انتقال ها، از یک کیف پول رمزنگاری مبتنی بر موسسه رابین هود انجام شد.

برنامه رابین هود، معاملات دوج کوین و سایر ارز های دیجیتال و سهام مختلف را به کاربران خود ارائه می‌دهد و از محبوبیت زیادی نیز بین کاربران برخوردار است.

بزرگترین مقادیر جابجا شده به ترتیب ۸۲.۵ میلیون واحد و ۵۶.۵۵ میلیون واحد با ارزشی به ترتیب بیش از ۱۱.۷ و ۸.۱۷ میلیون دلار بود و کارمزد معامله برای تراکنش اول تقریباً معادل ۱۰۰ واحد دوج کوین بود که ارزشی معادل ۱۴.۲۸ دلار دارد.

بنا به داده های وبسایت کوین مارکت کپ، هم اکنون دوج کوین در جایگاه دوازدهمین رمز ارز برتر بازار قرار دارد و با ۶.۱ درصد افزایش قیمت طی شبانه روز اخیر در سطح ۰.۱۵ دلار معامله می‌شود.

همانطور که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در دسامبر ۲۰۲۱ خبر از پذیرش دوج کوین بعنوان روشی برای پرداخت داد، حالا جامعه این رمز ارز مشتاقانه منتظر است تا این شرکت چنین اتفاقی را رقم بزند.

بنظر شما همراهان زوم ارز این اتفاق چه تاثیری بر آینده دوج کوین خواهد داشت؟

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @Zoomarz98 بپیوندید.

منبع: U.Today


سر تیتر اخبار:

دبیر خبری
دبیر خبری
بنده تجربه ۲ سال فعالیت در بازار رو به رشد ارز های دیجیتال را داشته و در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی تحصیل میکنم و به ورزش فوتبال علاقه‌مند هستم و تمایل به یادگیری بیشتر نسبت به ارز های دیجیتال دارم آرزومند پیشرفت روز افزون این صنعت در میهن عزیزمان هستم و باور دارم صنعت ارز های دیجیتال روز به روز مورد استفاده بیشتر واقع خواهد شد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات خود را ثبت نمایید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین مقالات منتشر شده